środa, 3 kwietnia 2013

Jak zmienić format pliku zdjęcia w Windows 7?

Otóż to...
Jak?
To pytanie zadaje sobie wiele osób, a jest to bardzo przydatne w wielu kwestiach...
Czy to dodanie do jakiejś stronki swojego zdjęcia, ale niestety nasz format nie ma takich możliwości...
A więc pędzę z pomocą!
Myślę, że normalny typ pliku, każdy umie zmienić (nie zdjęcia, tylko pliku), więc dziś napiszę tylko instrukcję zdjęcia, kiedyś dodam pliku.
Windows 7 ma w swoim systemie wiele, wiele, wiele, wiele... Programów, wśród nich, jest taki, na którym będziecie także mogli zdjęcie zrobić czarno-białe itd.

1. Wchodzimy w Start:

2. Następnie w Wyszukaj programy i pliki, wpisujemy:
UWAGA!!! Pamiętajcie o tym, aby zdjęcie, które chcecie edytować, znajdowało się w OBRAZACH! Oczywiście można zapisać gdzie indziej, ale tam jest jakoś prościej :).
Macie tutaj pierwsze - lepsze zdjęcie :)
3. Gdy wyszukacie Galerie fotografii, wygląda ona tak:
Dodajecie zdjęcie, którego chcecie zmienić format.
UWAGA!!! U mnie program jest angielski, niestety nie wiem jak u Was, oraz nie wiem czego jest przyczyną angielski język, dla mnie to nie problem, ponieważ angielski znam, ale gorzej z tymi co go nie znają, w takim przypadku, skorzystajcie z jakiejś strony - tłumacz. Ja i tak, wszystko będę pisała i po Polsku i po Angielsku.

4. Gdy pojawi Wam się już Wasze zdjęcie, klikacie Make a copy/Utwórz kopię:
5. Następnie pojawi Wam się okno, w którym mieliście zapisaną oryginalną wersję zdjęcia, nie kopię :) Wtedy musicie na końcu tytułu zdjęcia wpisać jakiś format, pamiętajcie, że przed formatem, musi znajdować się KROPKA!, np. .jpg .jpe .exif .jfif .jpeg:
Na powyższych zdjęciach napisałam Wam wszystko, na drugim zdjęciu wybieracie sobie JEDEN format, ja podałam kilka przykładowych, mogą być to też .png, .xml, itd... Jest tego bardzo dużo, więc nie będę wszystkich wypisywać :).

6. Zapisujecie swoją kopię zdjęcia i gotowe! Wystarczy tylko teraz używać nie oryginalnej, lecz tą skopiowaną wersję, już z innym formatem.

Mam nadzieję, że pomogłam, jeżeli ktoś czegoś nie zrozumiał, bądź nie czytał ze zrozumieniem, proszę pisać do mnie na MSP, na e-mail'u mam za dużo wiadomości od Waszej strony, więc proszę, abyście już nic do mnie na e-mail nie dostarczali.

Informacje

1. Jeżeli chodzi o mini sklepik, na jakiś czas go zamykam, za dużo obowiązków, oraz za wiele oszustów, o mało co dałam osobom, które tak naprawdę mnie okłamały - produkt, podczas gdy uczciwe osoby czekają, aż im dostarczę ich zdjęcie, ponieważ naprawdę potrzebują awataru, bądź czegoś innego, także dziękuję za gify dla mnie :). Osoby, które już złożyły zamówienia - niech się nie martwią, produkty dostarczę do końca tego tygodnia, tylko proszę, abyście jeszcze raz przejrzeli moje filmy, ponieważ zauważyłam, że kilku Was brakuję.
2. Jeżeli ktoś ma problem z szablonem na bloga PrintDesign, także niech piszę do mnie na MSP, wiadomość z treścią o Waszym problemie oraz Waszego e-mail'a, to Wam z chęcią pomogę.
3. Proszę o pomoc dla starrr_03, ona bardzo mi pomagała, zresztą nie tylko mi, ale i Wam.
4. ZAPOWIADAM SWOJĄ PRZERWĘ OD MSP - NAJPRAWDOPODOBNIEJ, BĘDZIE ONA OD MAJA DO CZERWCA!!! POWTARZAM NAJPRAWDOPODOBNIEJ!

Pozdrawiam :).

0 komentarze:

Prześlij komentarz