poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Zmiany

Witajcie :)
Na chwilę obecną, częściej będę pisała o The Sims 3, na moim drugim blogu: http://the-sims-3-i-my.blogspot.com/
Na powyższym blogu piszę oczywiście o The Sims 3 :) Ale tak bardziej oryginalniej:

  • Skąd pobrać np. schody spiralne, ubrania, meble, fryzury, wózki dla dzieci, akcesoria i wiele, wiele innych.
  • Jak pobierać przedmioty do The Sims 3 np. z modthesims.
  • Projekty domów.
  • Kodach/Modach.
Niestety, bloga założyłam dopiero niedawno, a już mam ponad 50 pytań na e-mail'u (większość to te, skąd pobieram różne rzeczy do The Sims 3 i czy dodam coś na giełdę wymian)... No cóż, będę zmuszona na jakąś chwilę zablokować możliwość dostarczania do mnie wiadomość.
UWAGA!!! Do dnia 01.05.13 r. mój e-mail będzie nieczynny, jednak jest możliwość, że znów go odblokuję i będziecie dalej mogli do mnie przesyłać maile (o wszystkich będę Was informować).

Myślę, że jakiś miesiąc poprowadzę tylko bloga o The Sims 3, tego nie usuwam, po prostu nie będę tu nic pisała.
Pytaliście się także czy poszukuję jeszcze współtwórców do tworzenia bloga, jeszcze muszę się zastanowić :) Ostatnio Julka923 (nick z MSP), nie dodaję postów, ale mam nadzieję, że to się zmieni - rozumiem, zrobiła sobie przerwę czy coś, tylko na przyszłość do wszystkich, proszę abyście mnie o takich sprawach informowali.

Teraz trochę o mnie :)

W weekend, byłam z Oskarem kupić dla mnie kolczyki ;D (DO WSZYSTKICH NIEWIEDZĄCYCH - OSKAR TO MÓJ CIOTECZNY BRAT, NIE MA KONTA NA MSP WIĘC NIE PROŚCIE O NICK), na zakończenie roku szkolnego no i wiecie, na różne okazje. Kupiłam sobie takie za*****te, czarne wkręty, czy coś takiego, nie są długie - w sam raz. Wiem, że to jeszcze trochę za wcześnie na zakończenie roku :), no ale w sumie to Oskar mnie namówił, obliczyliśmy, że do wakacji zostało 9 tygodni (bez tych weekend'ów i dni wolnych/długi weekend). Jak kupiłam kolczyki, poszliśmy kupić ROKO, ja kupiłam sobie czarne, Oskar zielone. Zaplanowaliśmy z Oskarem, że w lecie rozbijemy sobie namiot przed moim domem, bo Oskar mieszka w bloku ;P.
To chyba na tyle :) I pamiętajcie! Czytajcie bloga http://the-sims-3-i-my.blogspot.com/ a może dowiecie się, jak się ze mną skontaktować przez ten miesiąc (na MSP nie będę wchodziła, chyba, że na chwilkę).

Pozdrawiam!
Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie przez ten miesiąc?

0 komentarze:

Prześlij komentarz