poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dopasowywanie makijażu (MSP)

Witajcie
Na początku notki, pragnę Was bardzo przeprosić za to, iż czas dłuższy nie pisałam notki ;[. Niestety, ale chcę wykorzystać ostatnie chwile posiadania VIP'a (do 27 stycznia, 2013 roku), myślę, że jeszcze go kupię, ale nie mam pojęcia kiedy, na obecną chwilę, VIP jest mi już nie potrzebny.
Dzisiejsza notka, będzie miała na celu, aby zachęcić wiele osób do częstszej zmiany!
Tzn. jak zapewne wiecie, na MSP mało kto zmienia makijaż co 1-2 miesiące, nawet jeżeli makijaż nie pasuję do ubioru...

Oto moja movie stars, po drobnych zmianach, po stronie lewej - makijaż przed zmianą, po prawej - zmiana, której dokonałam dzisiaj ;].
Dlaczego postanowiłam zmienić makijaż?

  • Za dużo osób taki posiada! A ja bardzo, ale to bardzo lubię się wyróżniać :).
  • Miałam już lekko dosyć ciągłego makijażu w stylu "rock'owym", ponieważ zawsze lubię proste, a przede wszystkim ładne makijaże.
  • Zmieniłam trochę swój styl ubierania się, to też przyczyniło się do tego, iż mój zeszły makijaż nie pasował do moich ubrań ;(.
  • Zawsze warto poeksperymentować! Nie bądźmy tchórzami, oczywiście są to tylko drobne eksperymenty :) Jak to mawiają: "Co za dużo... to niezdrowo", taka prawda, jeżeli np: postawilibyśmy na białe (kompletnie białe!) usta, do mocno różowych oczu, wyszłaby z tego jedna, wielka masakra.
Myślę, że to tyle przyczyn, a teraz trochę Wam postaram się to wytłumaczyć:
Rozumiecie? :D Halloween - kojarzy nam się z czymś strasznym, co prawda to prawda, w końcu w Polsce jest wtedy obchodzone Święto: Wszystkich Świętych, natomiast w Stanach Zjednoczonych/USA panuję wtedy dość przyjemna atmosfera tzn. : stroi się wszystko co się da, gdy zapada zmrok każdy przebiera się w jakąś nadludzką postać, a później idą zbierać cukierki :).
Inny przykład:
Księżniczka czy coś takiego :). Ja jestem przyzwyczajona, iż kiedy kupuję różowe sukienki, muszą one być w kolorze ust (na MSP). Tutaj akurat postawiłam na takie przyjemne oczy i usta, nos dałam bez piegów, bo w prawdzie nie pasuję do takiej sukienki ;).

Podsumowując:
Zmieniajmy makijaże, ostatnio zauważyłam, iż nikt tego nie robi! Przecież musimy się jakoś wyróżniać, a nie cały czas kolczyk w ustach i czarne oczy :(.
Na koniec bardzo Was jeszcze raz pragnę przeprosić, za to, że notka jest krótka, ale miałam tutaj tylko wyjaśnić Wam dlaczego tak naprawdę warto...
Pozdrawiam... Kocham,

3 komentarze:

Jak się kupuję makijaż i gdzie i jak ?

Makijaż kupujesz w Klinice Piękna. Chyba każdy wie w jaki sposób :). W razie problemów - pisz.

Prześlij komentarz