poniedziałek, 18 marca 2013

Biografia - czyli wszystko co i jak o mnie :)

Imię: Jowita :)
Nazwisko: Tego chyba nie potrzebujecie.
Numer GG (tylko dla użytkowników MSP): 46071791
Wiek: 12 lat.
Hobby: Nie mam.
Płeć: Kobieta :)
Nick na MSP: Kocham, (PISZ Z PRZECINKIEM!).
Miejsce zamieszkania: Rzeszów/Podkarpackie.
Na MSP gram od 1 roku, przez ten czas wbiłam 11 poziom, oczywiście za Waszą pomocą (może 11 lvl to dla niektórych mało w rok, ale ja wchodziłam praktycznie 2 razy na 2 tygodnie).

Jak zaczęłam przygodę z MSP?
Zaczęło się od reklamy na Disney Channel (a tak na przyszłość, na MSP gram już 3 lata, ale 1 rok na Kocham,), po tym jak pierwszy raz zobaczyłam tą reklamę, zaczęłam dłuższy czas namyślać się, czy to nie kolejna gra, która tylko pochłania czas... No więc po 3 dniach namysłu weszłam, nie pamiętałam nazwy gry, więc czekałam na reklamę. Gdy już weszłam na MSP, stworzyłam sobie konto, bardzo zauroczyły mnie te początkowe reklamy, wiecie na stronie głównej (jak się logujemy) są te slajdy, pomyślałam: ....Ta jasne :).
Zrobiłam konto (nazwy nie pamiętam), zaczęłam grać, na początku - no nawet.... kurde nudy... :D... a może.... JAKIE TO FAJNE! Zrobiłam pierwszy film, był on chyba o jakimś aniele, który miał córkę, no i jej o tym nie powiedział itd... Grałam na tym koncie 3 dni i po tych 3 dniach wbiłam 5 poziom, z trudem, ale były to wakacje i siedziałam przez te 3 dni po 3 godziny przed kompem :), później dałam się nabrać na "darmowego VIP'a ", na szczęście ten "złoczyńca" :D zostawił sobie moje konto, a ja szybko wysłałam hasło na e-mail i się zalogowałam. Po 2 tygodniach, zrobiłam nowe konto (na tamtym wbiłam prawie 10 poziom), no i grałam, grałam, ale później zobaczyłam znowu jakiegoś "hack'a", lecz tym razem na darmowe SC (czyli zmiana e-mail'a), niestety ;( Tego konta nie odzyskałam. Jakiś czas później (chyba po 1 roku) zrobiłam kolejne konto, które zostawiłam gdy wbiłam na nim 8 poziom, a teraz założyłam sobie Kocham, na której kupiłam także pierwsze 2 VIP'y :).

Myślę, że to tyle informacji dot. biografii.


0 komentarze:

Prześlij komentarz