wtorek, 22 stycznia 2013

Jak dopasowywać kolory?

Witajcie.
Po raz kolejny, bardzo Was przepraszam za to, iż nie poprawiłam bloga ;( - jak już mówiłam: brak czasu....
Ale przejdźmy do tematu, jak sam on wskazuje, dzisiejsza notka będzie o kolorach:

Często, zarówno realnie jak i na MSP słyszę pytania:
- "Jak dopasowujesz kolory?".
Zawsze odpowiadam, iż przed każdym strojem zerkam na paletę kolorów, taką samą jak podałam powyżej.
Chciałabym nauczyć (tych, którzy nie wiedzą) dopasowywać kolory tzn: aby np. z mrocznego przeszedł na kolorowy ;].
Dzisiejsza stylizacja będzie nosiła tytuł: Quiet rainbow :).
Może zacznijmy od samego dołu?
Buty - te są moimi ulubionymi :*. Zawsze, do każdego out'fitu pasuję!
Spódnica - także bardzo śliczna :). Taka kolorowa, w dodatku jest bardzo tania! - 350 SC.
Bluzka - bluzka ta, ma jedyną wadę, która chyba każdy zauważył patrząc na tego screen'a, jest w niej coś w stylu "naszyjnika", którego niestety nie można zmienić całego :(, tzn. po bokach zostają takie niebieskie koraliki, czy coś takiego ;].
Okulary - dałam białe oprawki (u góry), a tak bardziej z dołu, są one lekko czarne, szkiełka zaś, postawiłam bardziej na takie bardzo jasne, konkretnie żółte, tego nie widać, ponieważ jest to strasznie jasna żółć :).
Włosy - pasują one doskonale! Myślę, iż gdyby ktoś dał tutaj włosy bez grzywki, stylizacja nie miałaby żadnego uroku ;[.
Tak wygląda całość, wszystko kosztuje 2.400 SC, nie jest to drogie, a widzimy jakie są efekty.
Na koniec chciałam dodać pasujący do tego out'fitu makijaż/make up ;D.
Makijaż - dałam BARDZO lekki, z powodu, iż gdyby był bardziej mocny, ogólnie nic by nie pasowało.

Podsumowując:
    Dzięki temu out'fitowi, chciałam Wam ukazać tajemnice kolorów :). Właśnie dlatego warto łączyć ze sobą kolory.
Aby dokładnie dopasować kolory, po prostu zapiszcie sobie tą paletę na komputerze, którą podałam na samym początku notki i podczas, gdy będziecie mieć chęć coś sobie kupić, w sensie, że ubrania, to z niej korzystajcie. Jak korzystać z palety? - Po prostu połącz z sobą te kolory, które są obok siebie, a wtedy zobaczymy co nam wyjdzie - improwizujcie.

Pozdrawiam Kocham,

0 komentarze:

Prześlij komentarz