piątek, 3 maja 2013

Mini sklepik 2

Witajcie!
W ubiegłym miesiącu zamówienia z sklepiku 1 dość zmalały, ale cóż się dziwić, skoro Mini sklepik 1 funkcjonował na tym blogu już dobre parę miesięcy.
Z powyższej przyczyny, robię Mini sklepik 2 lecz w tym sklepiku, będą bardziej artykuły z programu PhotoScape.
Zasady podam na samym końcu notki :)

Promowanie czyjegoś sklepiku/bloga/strony.
Cennik: Obejrzenie 5 filmów + autograf.
Wymagania: Wysyłacie mi 1/JEDNO zdjęcie.
Efekty do wyboru (będą one zaczernione tak jak na zdjęciu powyżej):


AniGif.
Cennik: Obejrzenie 4 filmów + autograf.
Wymagania: Wysłanie mi od 2 do 10 zdjęć, które mają być ukazane w gifie. Czas np. 20 sec. Efekty np. brak efektów.
Dedykacja.
Cennik: Obejrzenie 3 filmów.
Wymagania: Wysyłacie mi swój nick oraz dowolne zdjęcia.
Ramki do wyboru: Świąteczne.
Film.
Serce - gradient.
Spinacz.
Taśma.
Niewidoczna ramka.
Nietypowy kształt.
Drewno.
Zaciemnienie.
Szlaczki.
Znaczek pocztowy.

Mozaika.
Cennik: Obejrzenie 2 filmów.
Wymagania: Wysłanie 1/JEDNEGO zdjęcia!
Tekst z nickiem.
Cennik: Obejrzenie 1 filmu.
Wymagania: Wysłanie mi swojego nick'u.
Dyplomy.
(Nie muszą być koniecznie na MSP, mogą być na np. zapytaj.onet.pl)
Cennik: Obejrzenie 4 filmów + autograf.
Wymagania: Treść dyplomu, słowa, które mają być na nim umieszczone.

Zasady Mini Sklepiku 2.

Wszystkie wiadomości przyjmuję na e-mail maabasz@gmail.com
W treści maila ma się znajdować produkt oraz wszystkie wymagania, które napisałam pod produktami.
W treści także ma znaleźć się TWÓJ nick z gry, ponieważ będę sprawdzała ilość autografów i komentarzy pod filmami.
Jeżeli masz jakieś pytania - pytaj mnie na moim e-mailu lub MSP.

Pozdrawiam!

1 komentarze:

Prześlij komentarz