piątek, 18 stycznia 2013

Dance It UP!

Witajcie
Dawno nie pisałam ok. 3-4 dni temu :). Dzisiaj mam zamiar to nadrobić.
W dzisiejszej notce, ukażę Wam ile to ja filmów już zdołałam oglądnąć, oraz mój pomysł na fajny i prosty Look's.
Zacznijmy od oglądalności filmów (przeze mnie, dla Was):

                                                  *KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ*
Ja widzicie, zostało mi do oglądnięcia tylko 2 filmy i będzie już dokładnie 1.000 ! Jak już dojdę do tego wyniku, od razu dodam to na bloga.
Czas na mój Look's, jak twierdzi kilka z moich znajomych, jest prześliczny :). Ale nie wszyscy muszą być tej samej myśli, mi ogólnie się podoba:
Nic do narzucenia, postarałam się, aby w okresie zimy, nie odkrywać jeszcze tak "całościowo" rąk mojej Movie Stars, dlatego też tutaj dałam białe futerko :). Pod tym jest sukienka w kolorze włosów, tak jakby, włosy połączone kolorowo z sukienką, a buty i rajstopy z futerkiem :D. Na głowę narzuciłam "uszka", aby nie było za nudno.
Futerko, sukienka i włosy tylko i wyłącznie, te trzy rzeczy wyniosły mnie - 1.425 SC/Star Coins, nie jest to dużo, zwłaszcza jeżeli możemy później ujrzeć wspaniałe efekty.

Notka może i jest krótka, ale uwierzcie - brak czasu...
Chciałabym także powiedzieć, iż wkrótce nastanie zmiana kilku rzeczy na moim blogu, lecz może to nastąpić dopiero po feriach, dokładnej daty jeszcze nie znam. Także postaram się naprawić kilka slajdów i pobrać sobie jeszcze kilka czcionek, aby te slajdy były ciekawsze, slajdy, które mam aktualnie zrobiłam tak na szybko, tak samo jak z nagłówkiem ;(. Dlatego też, jak skończy mi się VIP, na pewno wszystkim się zajmę.
Dziękuję także za oglądanie mojego nowego filmu pt. Nic nie jest wieczne... (1, 2, 3).
Myślę, iż to już wszystko.
:)

1 komentarze:

Prześlij komentarz