niedziela, 13 stycznia 2013

Znajomi - Jak ich dobierać?

Pewnie sam tytuł mówi, co takiego tutaj napiszę.
Otóż, jako, iż wielu MSP'owiczów ma problemy z dodawaniem znajomych, chciałabym umieścić tutaj notkę, która będzie dokładnie przedstawiała, jak najlepiej wybierać.
Ja akurat stosuję taką metodę:

Każdemu! Każdemu! Każdemu! Bez żadnych wyjątków, czy to 25 poziom, czy 0, wysyłam takie wiadomości (połowa się na mnie obraziła :D). Ale wiem, że nie tylko ja stosuję taką metodę.
Jest wiele użytkowników, którzy stale usiłują poradzić sobie ze swoimi znajomymi, lecz im to nie wychodzi...
Ja taką metodę zaczęłam stosować od niedawna, trudno, tych których już przyjęłam nie pytając czy będą pomagali, niech zostaną, ale i tak w każdą Sobotę usuwam :(.
A więc, wszystko wytłumaczę w punktach, po kolei, kroczek po kroczku.

  1. Postaraj się wysyłać każdemu, czy to VIP, czy nie, czy to 25 poziom, czy nie, wiadomości takie jak podałam na początku notki.
  2. Co tydzień, dwa, czy trzy rób sobie taki "mini" przegląd znajomych, dzięki temu wszystko wyjdzie na jaw, które osoby oglądały Ci film!
  3. Nie groź NIGDY takim czymś jak "wywalanki", przecież jak można wymuszać na kimś pomoc? Człowiek sam musi na to sobie nabrać chęci! Moim zdaniem "wywalanki" powinny być zabronione, mimo wszystko!
  4. Rozmawiaj z swoimi znajomymi, poznasz ich charakter i czy naprawdę są pomocni, czy może takich udają?
  5. Oglądaj także filmy swoim znajomym, ja oglądam w każdy Czwartek.
  6. Jeżeli mało zostało Ci do następnego poziomu, napisz w dymku "Co Teraz Robisz?" prośbę o pomoc, odczekaj 5 minut, jeżeli nikt Ci do tego czasu nie dał ani jednego autografu, zacznij usuwać. Na co Ci tacy znajomi?
  7. Podczas gdy, załóżmy masz VIP'a, zobacz ile osób zaprasza Cię do znajomych, a ile jak nie masz VIP'a, takich znajomych też usuń! Zważają tylko na konto premium? - Żałosne...
  8. Jeżeli masz zamiar niedługo zmienić najlepszego przyjaciela, czy partnera, wybierz kogoś uczciwego! Kogoś z kim już rozmawiałeś! Kogoś kto ogląda Ci filmy i podtrzymuję na duchu... Ja ostatnio przypadkowo zerwałam najlepszą przyjaźń, a teraz bardzo żałuję, ta moja najlepsza przyjaciółka była wspaniała :)
  9. Rób imprezy, imprezy i jeszcze raz imprezy! Tam możesz poznać dodatkowych przyjaciół, którzy będą jak Twoja prawa ręka :D.
Myślę, że to na tyle co do punktów :).
Mam nadzieję, że poradzicie sobie.
Pozdrawiam Kocham,

0 komentarze:

Prześlij komentarz