czwartek, 21 marca 2013

Jak dodać muzykę na bloga?

Przed przejściem do tematu notki, chciałabym się Wam czymś pochwalić, oraz powiedzieć jedną informacje.
Najpierw to pierwsze :)
Już jutro dostanę The Sims 3/Studenckie Życie, więc może mnie nie być, albo będę, tyle, że tylko dodać posta ze zdjęciami z mojej rozgrywki.
Informacja: kolejna notka, którą dodać jutro (lub jeszcze dzisiaj) będzie miała temat "Jak dodać czat na bloga", oraz dodam w nim instrukcje jak dodać taki czat na PrintDesign jaki ja mam :)
Dobra, a więc przechodzimy do tematu.
1. Wchodzimy na:
http://scmplayer.net/
2. Mamy stronę z odtwarzaczami, jeżeli nie macie pokazanych odtwarzaczy, kliknijcie Choose Skin:


3. Pokazała się nam stronka z takimi odtwarzaczami:
                                                *kliknij na obrazek, aby go powiększyć*
Z nich wszystkich wybieramy jeden właściwy (obojętnie jaki).
4. Gdy wybierzemy odpowiedni odtwarzacz, przechodzimy dalej, klikamy na Edit Playlist:
5. W Edit Playlist mamy 2 grupy:
Grupa Song Tittle/Tytuł piosenki i grupa Song URL/Adres URL.
Adres URL, można skopiować np. z YouTube, odsłuchując jakąś piosenkę, kopiujemy jej link, który wygląda tak:
Jeżeli kolumn na piosenki jest za mało, kliknijcie:
6. Jak ukończymy powyższe czynności, należy kliknąć na Configure Setting:
7. Po czym ustawiacie wszystko tak jak na zdjęciu:
Jeżeli nie chcecie tak jak podałam Wam powyżej, sami coś sobie poustawiajcie :)
8. Gdy wszystko będzie gotowe, klikamy na Done:
9. Pojawi nam się kod HTML, który kopiujemy.
10. Wchodzimy na panel blogspot'a:
http://www.blogger.com/home
11. Następnie na Układ.
12. W Układzie klikamy Dodaj Gadżet.
13. Po dokonaniu powyższej czynności, należy znaleźć HTML/JavaScript:
14. Później ten "+", który zaznaczyłam na powyższym zdjęciu.
15. Pojawi się nam okno, w które trzeba wkleić skopiowany kod HTML, a w tytule napisać po prostu Muzyka czy jak tam chcecie :).
16. Później zatwierdzacie/Zapisz i gotowe!

Mam nadzieję, że pomogłam, powodzenia!

2 komentarze:

Nie ma za co :), w końcu po to blog - aby pomóc ;).

Prześlij komentarz