sobota, 23 marca 2013

Biografia (julka923)

Imię: Julka
Nazwisko: Niepotrzebne
Wiek: 14
Płeć: Kobieta

Jak zaczęłam mą przygodę z MSP?
Był 12 stycznia 2011, godzina 12.30. Wyjątkowo szybko wróciłam ze szkoły. Akurat leciał na Nickelodeon SpongeBob, mój ulubiony serial, więc usiadłam na mojej ukochanej, ogromnej pufie popijając colę i jedząc popcorn, bo akurat leciał mój ulubiony odcinek. Nagrałam piosenkę o Tłustym Krabie i nie zauważyłam, że SpongeBob się niestety skończył. Pomyślałam - Dobra, może będzie jeszcze jeden odcinek - był, ale najpierw była reklama MSP. Krzyknęłam - Siora, wyłaź z kompa, chcę se założyć konto na MSP!! - założyłam konto, stare konto o dziwnym nicku - Nejtl, (z przecinkiem) Rok po tej wspaniałej grze, znowu wróciłam ze szkoły i puściłam sobie na DVD SpongeBoba. Godzinę później chciałam wejść na MSP... zapomniałam hasła. Tak powstało konto julka923. (konto Nejtl, zostało usunięte) Byłam bardziej obeznana, zaczęłam tworzyć filmy. Teraz tylko SpongeBobowi Kanciastoportemu, Patrykowi Rozgwieździe i innym bohaterom SpongeBoba dziękuję za to, że jestem na MSP. PS: Reklamy leciały w przerwie przez 2 odcinkami SpongeBoba.

0 komentarze:

Prześlij komentarz