poniedziałek, 14 stycznia 2013

Modne stylizacje

Dziś notka w stylu... Gwiazd na dywaniku! :D
No więc, postanowiłam, że co jakiś czas będę komentowała stylizacje poszczególnych movie stars.
Może na początek ALAKINGA?

ALAKINGA - znana z rankingu i wspaniałych pomysłów na filmy!
Szczerze powiedziawszy mi się ten LOOK bardzo spodobał, jednakże Ala powinno w końcu zacząć od czasu do czasu zmieniać makijaż, ten, który miała teraz, robiąc ten LOOK'S jest po prostu fatalny! Ale to już mniejszy szczegół, którego nie będę się czepiać.
Ala postawiła na coś w stylu lat 90 :) Bandama zlewa się troszeczkę za dużo z włosami, ja na miejscu Ali, postawiła bym w bandamie na kolor bardziej ciemniejszy. Bluzka - GENIALNA! Alu, to mi się podoba! W końcu doczekałam się na coś ciekawego, jednakże denerwuję mnie to, iż ciągle stawiasz na jasne kolory... Trochę jaskrawości by się przydało! Włosy są dobrze dobrane, ale w kolorze bluzki i spodenek, postawiłabym na taki jaskrawy zieleń, który wrzuca się w oczy, albo po prostu taką... Ciemniejszą żółć. Buty - do butów mam tylko jedno zastrzeżenie: dlaczego jeden kolor?!!!!! Cała stylizacja się świeci! Wolałabym, abyś np: zmieniła podeszwy w butach, także na jakąś jaskrawą zieleń czy żółć.
Ogólnie rzecz biorąc, to tylko proszę Cię Alu, abyś stylizacje wybierała rozważnie tzn. bądź kolorowa, jak w poprzednich LOOK'ach!
Ocena dla Ali: 9/10
Punkcik obniżam za te kolory :)
Przepraszam za jakość zdjęcia, chyba wiecie dlaczego jest taka.
starrr_03! Uwielbiam Twoją pewność siebie! Mimo to, że stylizacje robiła chyba Diva Forever to i tak mogę wyjaśnić dlaczego tak kochałam Twoje stylizacje.
Jako pierwsza, wprowadziłaś na MSP modę na skórę jasną, bladą i taką jakby białą :). Może jednym wydaje się być to dziwne, ale naprawdę jest genialne. Lubisz się wyróżniać... Nie stawiasz na klasykę...! Makijaż naprawdę wybrałaś przecudny ♥.
No więc, nie mam nic przeciwko, włosy? - Rude, co podkreśla piękno tej ozdóbki na głowie Twojej lalki :), bardzo mi się to podoba, spodnie - jeansy, granatowe, z podwiniętymi końcówkami! Po prostu ślicznie <33 Zakochałam się w tych ciuchach. Buty - dopasowane do koszulki, kolorystycznie jest, w sumie niczego tutaj nie brakuję.
Ocena: 10/10.

Dobrze, a więc dziś może dodam jeszcze 2 część mini sklepiku, się zobaczy ^_^.

1 komentarze:

Świetny blog... :D Chciałabym się zapytać czy:
Robię konkurs o look'ach .
Chciałabym żeby nagroda była naprawdę niesamowita.
Nie dałoby rady, abyś w jakiejść notce o stylizacjach umieściła
trzy look'i z podium? Mogłybysmy razem je wybrać;)
Jeśli jesteś zainteresowana możesz znaleźć mnie na msp jako
laskabollywood.
Na pewno mogę się jakoś odwdzięczyć...
Tylko, że muszę znać odpowiedź do 25 lipca;/
Chyba, że ktoś z was, czytelniczek tez ma bloga i mógłby mi w tym również
w ten sposób pomysł to też zapraszam do mnie.
Myślę, że taka nagroda to byłby zaciesz, nie z tej ziemi.
I świetna notka;)

Prześlij komentarz