sobota, 20 kwietnia 2013

Zmiana skórki/wyglądu Google Chrome

Na początek - perspektywa :)
UWAGA!!! Postanowiłam, że od czasu do czasu umieszczać będę na tym blogu jakieś notki, lecz jeszcze nie wiem, czy pojawią się one często, czy też nie. Od teraz także, nie będę pisała instrukcji tylko i wyłącznie o MSP, ale także o ogólnej grafice.

Zmiana wyglądu na Google Chrome

Jak wiecie, internet ma mnóstwo możliwości! Aby wzbogacić swoje przebywanie na jakiś sieciach, udekorujmy całą przeglądarkę!
Moja wygląda tak:
"Józiowy" <3.
Ja obecnie wielką fanką zmiany wyglądu Chrome nie jestem, ale warto czasem poeksperymentować z netem.
UWAGA!!! Najlepiej (ale nie musowo) pobierzcie sobie najnowszą wersję Chrome. Znajdziecie ją na stronie internetowej Google Chrome, co myślę - nie jest wielkim wysiłkiem, dlatego nie podaję linka :).
1. Włączamy przeglądarkę Google Chrome.
2. Klikamy na Ustawienia Google Chrome, czyli ta ikonka:
3. Pojawi nam się powyższy, że tak powiem "prostokącik". My klikamy w Ustawienia.
4. Po kliknięciu w Ustawienia, możemy zarządzić naszą wyszukiwarką tj. Zarządzanie/Wyszukiwanie np. Babylon, Google, Użytkownicy, a także możliwość zalogowania się na portal Chrome!
My klikamy na Pobierz motyw:
UWAGA!!! Nie bójcie się pobierać motywów! W każdej chwili widnieje nam opcja przywrócenia domyślnego motywu (na powyższym zdjęciu obok pobierania motywu).

5. Pojawią nam się wszystkie możliwe motywy... Kierujemy kursorem myszki na ten, który chcemy dodać do Chrome, następnie na Wybierz motyw:
6. Wszystko automatycznie zaczyna nam się instalować! A my po prostu czekamy, Chrome samo się dostosuje po ok. 30 sekundach.
7. GOTOWE!

Myślę, że pomogłam, jeżeli ktoś ma dalsze problemy ze zmianą wyglądu Google Chrome, proszę, aby mnie poinformował na e-mail maabasz@gmail.com!
Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz