niedziela, 13 stycznia 2013

Jak stworzyć obrazek w linku?

To moja pierwsza instrukcja na tym blogu, robię ją dziś, ponieważ muszę wstawić chociaż jedną do stron.
A więc ja przedstawię jak zrobić to na imgur.com.
1. Wchodzimy na http://imgur.com/
2. Pojawia nam się główna strona imgur'a, która wygląda tak:

3. Klikamy:
4. Od razu wyświetla nam się folder, w którym ostatnio zapisywaliśmy jakiś plik, wybieramy ten, który ma być w naszym linku, ja akurat na podstawię swojego zeszłego awatara na blogspocie :)
5. Gdy wybierzemy nasz obrazek pojawia się coś takiego:
Klikamy tutaj Start Upload
6. Obrazek się nam ładuje:
7. Pojawia się nam coś takiego:
Tutaj mamy różne linki itd... Ale my wybierzemy tylko jeden, ten który przydaje się najczęściej czyli: "Direct Link" Czy jakoś tak :D
8. No i to kopiujemy, później wklejamy w przeglądarce i mamy.
9. Piksele nie odpowiednie? Spokojnie, wszystko da się naprawić, klikamy:
EDIT IMAGE!
10. Pojawia się nam takie okno:
Na czerwono, po prawej stronie ekranu, zaznaczyłam piksele, pierwsza ramka to szerokość, druga zaś, jest wysokością, ale uwaga! Jeżeli chcecie zrobić tak zwane "nierówne pikselowo" obrazki, musicie zrobić tak, żeby nie było tej, tak jakby "fajki" w "Lock proportions", po prostu to odznaczcie, a wtedy piksele będziecie mogli sobie ustalać do woli!
11. Gdy już skończycie robić swoje, wymarzone wymiary, klikacie "Apply".
12. Ukazują się już nam, nasze prawdziwe wymiary, więc wszystko uważamy za zakończone, więc klikamy "Save".
I koniec....

Mam nadzieję, iż aczkolwiek trochę pomogłam, zważając na to, że to jest nam w pełni potrzebne :)
Pozdrawiam Kocham,

0 komentarze:

Prześlij komentarz