niedziela, 13 stycznia 2013

Jak szybko wbić Fame i StarCoins?

Zapewne wielu z nas zadaje sobie takiego typu pytania :)
W tej notce, mam przyjemność Wam na nie odpowiedzieć.
Właściwie odpowiedź udzielili nam już moderatorzy, jednakże ja wyjaśnię to bardziej szczegółowo.
Odpowiedź redakcji MSP:

StarCoins: Zachęć inne movie stars do kupowania Twoich super Looks!
Graj w śmieszne gry w pokojach rozmów!
Kup VIP i otrzymaj do 50.000 StarCoins!
Pokaż swoje Filmy innym!
Oglądaj i oceniaj Filmy innych osób!
Zaproś przyjaciela i otrzymaj dużo StarCoins!

Fame: VIP zyskują więcej Fame!
Otrzymuj Autografy od innych movie stars!
Pokaż ludziom swoje świetne Filmy!
Zbieraj loves dla swoich Looks oraz Pokoju od innych movie stars!

Szczerze powiedziawszy, w słowach redakcji brzmi to "zachęcająco", lecz wcale tak nie jest!
Wiele osób/movie stars, nie chcę oglądać nam filmów, dawać love it do pokoi, looks itd...
Dlatego też, ja wymienię Wam swoje propozycje:

  • Wymieniaj się oglądaniem filmów, lub autografami!
  • Oglądnij komuś "z własnej woli" film, jeżeli ma chociaż trochę serca, odwdzięczy się tym samym!
  • Niektórzy uwielbiają być "rozpoznawani", a więc warto spróbować taką oto metodą: "Dasz autograf? Jestem twoim fanem/fanką!"
  • Rób konkursy, np: pierwsze 3 osoby, które dadzą komentarz do mojego nowego filmu, dostaną prezent z listy życzeń! Albo: najlepszy komentarz do mojego najnowszego filmu, wygrywa upominek!
  • W dymku CTR/Co Teraz Robisz? Napisz zachęcającą treść Twojego najnowszego filmu, ja aktualnie posiadam taką: "Niezdarnie uzdolnieni odc. 4 JUŻ JEST!!! Czy ojciec Lizzie naprawdę sprzedaje narkotyki?" Dzięki temu mam coraz to więcej oglądnięć!
  • Zapytaj się kogoś, czy wyśle Ci specjalne pozdrowienia, jeżeli dasz mu upominek, lub oglądniesz tyle i tyle filmów.
  • Pisz tematy na forum: "Potrzebuję pomocy! Miej serce!" Może i nie zawsze poprzez taką metodę ktoś pomaga, ale jest szansa, że ktoś ma trochę wolnego czasu!
  • A chatroom'ach zapraszaj wiele osób, do zagrania z Tobą w gry np: "Łap gwiazdy"! Jeżeli wygrasz grę, dostajesz Fame!
  • Napisz do tych 20-25 poziomów: "Mógłbyś/mogłabyś mi pomóc, jestem w tragicznej sytuacji! I nikt mi nie pomaga!" Ja spróbowałam i pomoc dostałam.
Myślę, że to tyle ode mnie.
Ale spróbujcie, zawsze może się udać, a wiedzcie, że na MSP nie każdy odmówi w sprawie pomocy.
Pozdrawiam Kocham,

3 komentarze:

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Wszystkie te sposoby znam...

Prześlij komentarz