czwartek, 21 marca 2013

Usunięcie Read More z szablonu PrintDesign

Witajcie.
Dość długo chciałam zrobić na PrintDesign posty bez Read More, wczoraj wieczorem byłam za bardzo zmęczona, aby szukać rozwiązania, więc dziś wstałam rano (tak, jestem chora i nie chodzę do końca tygodnia do szkoły) i trochę poszperałam w kodzie HTML szablonu... Olśniło mnie! W końcu znalazłam dość skuteczne rozwiązanie, dlatego dziś pragnę się tym z Wami podzielić.

Wszystko Wam tłumaczę raz w tym poście! Więc proszę - czytajcie ze zrozumieniem.

1. Wchodzimy na panel blogspot'a:
http://www.blogger.com/home
2. Mamy nasze wszystkie blogi, przy tym, na którym jest szablon PrintDesign i na tym, którym chcemy zmienić układ postów, klikamy na Szablon:

3. Po kliknięciu na Szablon przechodzimy do Edytuj Kod HTML:
4. Następnie Rozszerz szablony widżetów:
5. Trzymając klawisz CTRL, naciśnijcie jednocześnie klawisz F i odtworzy się Wam okno:
6. W powyższe okno wklejcie sobie to:
<script type='text/javascript'>createSummaryAndThumb(&quot;summary<data:post.id/>&quot;);</script>
I w kodzie HTML pojawi się coś takiego:
                                                *kliknij na obrazek, aby powiększyć*
UWAGA! Teraz będzie już trochę trudniej, więc proszę Was - jeżeli nie zrozumiecie, wyślijcie mi na e-mail'a maabasz@gmail.com Wasz kod HTML z tym fragmencikiem zaznaczonym na powyższym zdjęciu, ja Wam to zrobię :)

7. Zamiast tego kodu:
<script type='text/javascript'>createSummaryAndThumb(&quot;summary<data:post.id/>&quot;);</script>
ROBICIE Z NIEGO TAKI:
<script type='text/javascript'><data:post.id/></script>

Czyli łatwiej powiedzieć - usuńcie sobie tamten pierwszy kod, a zastąpcie go tym co Wam podałam, jeżeli chcecie sami zrobić, to z pierwszego kodu usuńcie:
createSummaryAndThumb(&quot;summary                    I                &quot;);

Następnie zapisujecie szablon - gotowe!
... nie do końca :)

Nadal pod postami piszę Read More, czasami nawet i przydatne, ponieważ klikając na to, można zobaczyć cały post, bez innych :)

Ale dla tych, co Read More nie chcą mieć:
1. Wchodzicie znowu w Edytuj Kod HTML:
2. Znów na Rozszerz szablony widżetów:
3. Znów otwieracie to okno (CTRL + F):
4. Wklejacie w niego:
<a class='readmore' expr:href='data:post.url'>Read More</a>

5. Pojawi się coś takiego:
6. Zaznaczony fragment USUWACIE!:

<b:if cond='data:blog.pageType != &quot;static_page&quot;'>
<b:if cond='data:blog.pageType != &quot;item&quot;'>
<div class='readmore-wrap'>
<a class='readmore' expr:href='data:post.url'>Read More</a>
</div>
</b:if>
</b:if>

Na wszelki wypadek, dałam i screen'a i całościowy kod :)
Myślę, że instrukcja się przydała, powtarzam:
UWAGA!!! Ten kto nie rozumie powyższej instrukcji, niech mi wyślę CAŁY kod HTML szablonu na e-mail maabasz@gmail.com, ja w zamian, odeślę Wam już gotowy kod HTML, który już nie posiada Read More.

Na końcu posta, chciałabym Wam przypomnieć, że instrukcji nie robię dla siebie, tylko dla Was, równie dobrze - mogłabym zachować ją sobie dla siebie, podczas gdy wiele osób ma z tym problem, dlatego proszę aby docenić moją pracę :).

Powodzenia!

0 komentarze:

Prześlij komentarz