niedziela, 8 grudnia 2013

Problem z dodawaniem czatu na nowej stronie xat.com

Witajcie :)
A więc... Może od początku. Nie mam ostatnio czasu na MSP i bloga, co zapewne przyczyni się do tego, że w tym roku nie zrobię kolejnego sezonu Last Christmas, o który mnie tak bardzo prosiliście. Wybaczcie, nie mam czasu...
Jednakże dałam radę w końcu wrócić! :) Mam nadzieję, że chociaż ten jeden miesiąc z Wami pobędę, zaś co będzie dalej - zobaczymy.

Jak dodać czat na bloga, w nowym xat.com?

Zapełniliście mi tym pytaniem dosłownie cały mail ^^ Ale to nic, ważne, że dopytujecie się.

Właściwie nic się nie zmienia... Zamiast wchodzić na bezpośrednio stronę xat.com, musicie wejść na poniższą:
Dodajecie dosłownie tak samo.

Mam nadzieję, że to w końcu Wam pomoże. Nie znam innego sposobu ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz