czwartek, 22 sierpnia 2013

Informacje ;)

Witajcie!
Przed zaczęciem blogowania, postanowiłam, że napiszę informację.

Informacje

1. Niedługo (nie wiem dokładnie kiedy) chciałabym dać komputer do przeglądnięcia tj. czy nie ma wirusów itd. Mogłaby to zrobić moja siostra (nie, nie jest informatykiem, jednak wie jak postępować z komputerami, ponieważ kolega dał jej takie mini szkolenie ;D) i wtedy byłoby lepiej, jednak nie ma czasu, dlatego rozmyślałam nad tym, aby ktoś doświadczony przeglądną mój komputer (nie popsuł się, po prostu chcę się upewnić, czy nie ma z nim jakiś poważniejszych problemów). Takie przeglądnięcie to robota na 1-2 dni, góra 3-4 dni (ale to tylko wtedy, gdy ktoś nie ma zbytnio czasu), w te dni nie będzie mnie, jednak będę na telefonie np. na MSP, facebook'u itd. Dlatego jeżeli nie będzie mnie przez kilka dni, a nic Wam o tym nie wspomnę - oznacza to, że komputer oddałam do przeglądnięcia.

2. Przewiduję, że porady i ogółem poważniejsze notki, zaczną pojawiać się mniej więcej we wrześniu-październiku, ponieważ w sierpniu i do połowy września na pewno nie będę miała czasu.

3. POWTARZAM PONOWNIE, IŻ SKLEPIK JEST AKTUALNIE ZAMKNIĘTY!

Wszystkie pytania dalej możecie kierować na e-mail maabasz@gmail.com

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz