niedziela, 3 marca 2013

Projekty domów/The Sims 3

Witajcie :).
Bardzo Was przepraszam, że tak długo nie pisałam tego postu, chociaż wiele osób o niego prosiło ;(. Nie wiążę się to z brakiem czasu, lecz z tego, że wyleciało mi z głowy, ale myślę, że wszystko powoli nadrobię.
Dzisiejsza notka będzie o The Sims 3, ostatnio czas dłuższy poświęcam tej grze, ponieważ na chwilę obecną, uważam, że MSP to strata czasu, dlatego w okresie Wiosny/Lata zrobię sobie przerwę (nie pytajcie o szczegóły, ponieważ sama jeszcze tej przerwy nie planuję, z nadejściem wiosny - zacznę wszystko po kolei ustalać i Was poinformuję).
Przygotowałam kilka fotek z mojego domku (dom zbudowałam, kierując się swoim własnym domem, więc tak jakby poprzez The Sims 3 dowiecie się jaki mam dom) :):

Cały dom (ja mam w domu tylko 1 fontannę, a nie aż 4, więc chcę abyście tak na początek wiedzieli, iż 4 fontanny są dla lepszego efektu :)).
A tu z bliska :)
U mnie realistycznie są to "tuje", a w The Sims 3 dałam coś podobnego.
Wjazd :)
Wejście.
Garaż.
Salon...
Kominek :D
:)
Balkon.
Korytarz, a na 3 zdj. znowu salon ;P.
Sypialnia na parterze :).
Jadalnia.
Górny salon.
Jeden z pokoi :).
Pomieszczenie gospodarcze (tak jakby zaplecze w garażu, na niepotrzebne "graty" :)).
Łazienka na parterze.
Łazienka na I piętrze.
Schody :).
Taras :).
Sypialnia na I piętrze.
Wejście do jadalni + kawałek kuchni :).
Korytarz na parterze.
I koniec :).
Jak widzicie, fotek wcale nie jest mało chyba 35 :).
Proszę... Nie śmiejcie się ze mnie :), jestem "architektem - amatorem" i wcale budowanie dobrze mi nie idzie! Zwłaszcza, że zbudowanie mojego realistycznego domu jest strasznie trudne! Jeżeli komuś do śmiechu, to niech sam spróbuję, a zobaczymy ;].
Niedługo dodam jeszcze kilka swoich projektów, może któryś Wam się spodoba, jak tak, to piszcie do mnie na e-mail maabasz@gmail.com, wiadomość z treścią dowolną, tyle, aby było w niej coś o wybranym domku, jak na razie macie do wyboru tylko ten mój dzisiejszy :), ja Wam odeślę linka, z którego domek sobie możecie pobrać, ponieważ utworzę może prywatną stronkę, ale jeszcze nie wiem, jeżeli nie, to po prostu zrobię filmik jak zbudować taki domek :).
To na tyle ;}.
Pa.

1 komentarze:

Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

Prześlij komentarz