niedziela, 13 stycznia 2013

Powitanie

Witajcie :)
Jako, iż postanowiłam założyć nowego bloga, w którym nie będę umieszczała tylko i wyłącznie "plotek", ale także np: Co jest teraz modne, instrukcje dot. grafiki i nie tylko.
Na MSP mój nick to:
Kocham,
PAMIĘTAJCIE, IŻ NA KOŃCU MOJEJ NAZWY JEST PRZECINEK : , !
Niedługo ogarnę bloga, aczkolwiek teraz czasu nie miałam, ale myślę, że już dziś do 20:00 skończę dodawać slajdy itd.
Na razie nagłówek dodałam "pierwszy-lepszy", ponieważ byłam zajęta tworzeniem filmu.
Szablon na bloga wzięłam od starrr_03
Tutaj dziękuję Ci star, że powiadomiłaś mnie o tym na poczcie, a także za tamtą pomoc :)
Bardzo Was proszę, o zerknięcie na filmy Diva Forever, starrr_03 i przystojniakkk_03 oni zawsze mnie podtrzymywali na duchu, więc parę minutek Wam nie zaszkodzi, starrr_03 powoli będzie do nas wracała, ponieważ w województwie mazowieckim, ferie zimowe rozpoczynają się już 28 stycznia, ja niestety mam na końcu... 11 lutego :) Ale tak czy inaczej, na MSP jestem codziennie.
Myślę, że to na tyle, ale nie odchodźcie, zaraz wstawię kolejną notkę dot. dlaczego nie warto usuwać konta?

Pozdrawiam Kocham,

0 komentarze:

Prześlij komentarz