poniedziałek, 9 grudnia 2013

Nowy wystrój bloga

Witajcie :)
A więc jak już zapowiadałam - zmieniłam wygląd bloga na Świąteczny!! Oczywiście szablon PrintDesign ponownie zostanie wgrany w główny szablon bloga, zapewne w styczniu.

Myślę, że blog wyszedł niczego sobie :) Bardzo się natrudziłam z tym padającym śniegiem i nagłówkiem tak jakby "w czacie" (gdy czat był pod nagłówkiem... Uwierzcie - wyglądało to okropnie), ale efekty naprawdę pocieszające!
Jeżeli chodzi o to, czy podam Wam link do pobrania (już edytowanego przeze mnie) szablonu bloga - to nawet nie proście w mailu (a zaczęły się już Wasze "prośby" pojawiać) - robienie takiego szablonu jest naprawdę nużące i czasochłonne...

Może szablon nie jest "perfekcyjny", ale ważne, że w końcu wzięłam się w garść i zrobiłam z nim porządek! :)

Oczywiście mam w planach również dodanie "Świątecznej" muzyki na bloga, ale to w swoim czasie.

Dlaczego nie dodałam tych wszystkich "bajerów" typu slajdy, czy rozwijane menu?
Otóż... To w Świątecznym szablonie jest tylko zbędne, dodałam zwykłe menu, a slajdy po prostu, że tak się wyrażę "wywaliłam".

Myślę, że to tyle na temat nowego szablonu bloga.
Jeżeli chcecie się podzielić swoją opinią na jego temat - po prawej stronie bloga macie zakładkę "Witam!" a w niej kontakt i nie tylko :)

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz