sobota, 30 marca 2013

Informacje

Witajcie
Niestety, minęły mi chęci prowadzenia bloga, dlatego też postanowiłam rzadziej pisać notki dla Was, podobnie jak było z MSP do tej pory, wchodzę czasami, ale nadrabiam zaległości.
A tak przy okazji, na MSP wchodzę w nocy, po godzinie 22:30 WŁĄCZNIE! Na tygodniu, bardziej jestem przed godziną 22:30, więc wątpię, iż będę dalej robiła filmy, ale się zobaczy.
Kolejna rzecz: proszę, abyście dalej oglądali moje filmy, po prostu pomagali, na pewno się odwdzięczę tym samym! W kwestii instrukcji, to nie mam już właściwie żadnych pomysłów na notki z instrukcjami, więc będę pisała o czymś innym (ale z instrukcjami nie kończę!).
Myślę, że regularnie znów będę wchodziła przed czerwcem/pod koniec maja, jestem pewna, że cały kwiecień będę zajęta, dlatego miło by było, gdyby ktoś miał chęć mi przez ten czas pomóc na MSP :) Oczywiście 3 pierwsze osoby, które mi będą pomagały i się zgłoszą do mnie na MSP (na pocztę), że chcieliby się podjąć takiego czynu, w czasie mojego powrotu dostaną całą listę życzeń! (UWAGA!!!! Jeżeli pomagające 3 osoby uczestniczą w takim "mini" konkursie, muszą zostawiać komentarze przy filmach, ja wszystko sprawdzam, więc niech nikt nie myśli, że ujdzie mu to na sucho).
Do pomagania wchodzą:

  • AUTOGRAFY
  • FILMY
  • LOVE IT
  • PROMOWANIE MOICH FILMÓW
Myślę, że warto.
Następna sprawa.
Jak na razie, postanowiłam, że bloga będę prowadziła tylko ja i julka923.
Do Julki: Proszę, skontaktuj się ze mną na MSP :).
No i oczywiście życzenia, dodam w formie screen'a, "domowej roboty" :).
Wszystkich serdecznie pozdrawiam!
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie, do czasu mej nieobecności.

0 komentarze:

Prześlij komentarz