niedziela, 13 stycznia 2013

Problem z czatem

Przepraszam Was, ale wystąpił jakiś błąd... Nie mam pojęcia jak go naprawić, ale jutro postaram się zrobić czat od nowa, jednakże w chwili obecnej czasu na to brak...
Dziwnym tropem, także jak wchodzę gdziekolwiek jestem, na jakimkolwiek blogu nie słuchać muzyki, aczkolwiek jest odtwarzacz! Tak samo na MSP, tylko na YouTube słyszę...
A ogólnie, to jak Wam się podoba nowy blog? Moim zdaniem o wiele, wiele, wiele lepszy od poprzedniego, oczywiście z tamtego nie rezygnuję aczkolwiek, przez jakiś (nieokreślony) czas, pisać będę tutaj.

Postanowiłam także, iż zrobię "Mini sklepik", już jutro (może dzisiaj) dodam do niego produkty i cennik, cena droga nie będzie, ponieważ zrobienie dla Was zamówień, zajmie mi tylko i wyłącznie 2 minuty.
Będzie być może coś takiego jak dwa w jednym, lub produkt dodatkowy, wszystko tworzyć będę w programie GIMP 2, więc pewność mieć możecie, że z niczego nie ściągnę i nie oszukuję.

Dobra, a więc tyle, w sumie miałam Was w tej notce powiadomić tylko o czacie, ale wyszło "trochę" więcej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz