środa, 30 stycznia 2013

Cztery Pory Roku

Witajcie ;)
Przepraszam Was, ale niestety cała jestem ogarnięta emocjami przez ten dodatek!
Niepotrzebnie oglądałam tyle zachęcających filmików dot. Czterech Pór Roku (do The Sims 3).

Mama powiedziała, że może kupić mi już ten dodatek jutro, lecz ja niestety uparłam się, iż kupimy po feriach dla woj. podkarpackiego.
Chciałabym zakupić Edycję Limitowaną, ponieważ chciałabym także ukazać w filmiku, który stworzę i dodam na YouTube, ten luksusowy klub lodowy, mi się on ogólnie nie podoba, ale jednak jak już chcę coś kupić, to żeby to było tak jakby w całości ;P.
Kolejna rzecz to... Katy Perry :/ Mam jej już po dziurki w nosie... Tzn. ogólnie lubię Katy jako piosenkarkę, ale nie potrzebnie wtrąciła swoje, że tak powiem "cztery litery" do EA :/ i wcale nie zamierza od nich odchodzić, w sumie co się dziwić, jak za 1 promowanie The Sims dostaje sporo kasy, tylko, że EA samo powinno ją wywalić :).
A zaczęło się od bezbronnych, słodziutkich akcesoriów w stylu Katy Perry, czyli "Słodkie Niespodzianki Katy Perry":
Jednak Katy zgodziła się na kolejną sesję, a sesja weszła na samą okładkę prawdziwego dodatku ZOSTAŃ GWIAZDĄ!:
Katy dalej nie dawała za wygraną i postanowiła brnąć dalej, jednak w czymś bardziej fantastycznym, sądziła, że zwykła akcesoria i 1 dodatek to dla niej za mało, dlatego weszła w Nie z tego świata:
Katy dalej nie dała za wygraną! Mimo to, że sama widzi, jak wielu ludzi już ma jej dość, to i tak jest w stanie poświęcić życie dla kasy, jak się dowiedziałam, ogarną mnie natychmiastowy szok, nasza piosenkarka, staję się główną gwiazdką całego The Sims 3! Ale tym razem weszła do Czterech Pór Roku ;(:
;( Sami widzicie. Każdy jest już pewny, że Katy wdrąży też swoją buźkę w Studenckie Życie, no więc dlaczego EA nic z tym nie robi? Sami przyznali, iż dostawali masę wiadomości dot. Katy, powinni chyba robić tak, żeby nam się podobało, a nie, aby Katy tylko promowała ich produkty?
Słyszeliście? Katy dostała miano "ambasadorki The Sims 3", czy ona kiedykolwiek grała w The Sims? Twierdzi, że tak, ale coś nikt jej nie wierzy.
Właściwie to nie ma co się jej czepiać, w sumie jeżeli komuś nie pasuje, to niech jej nie ogląda :D. Chociaż trochę rozumiem te osoby, które twierdzą, że Katy za bardzo pochopnie weszła do EA, wolałam Katy jako zwykłą piosenkarkę, no, ale cóż...

Właściwie to notkę napisałam tylko dlatego :D.
Pozdrawiam.

0 komentarze:

Prześlij komentarz