poniedziałek, 21 stycznia 2013

Potrzebujecie pomocy? - Powiedzcie

Notkę piszę na szybko, ponieważ zaraz idę na MSP dalej oglądać zaległe filmy.
No więc dziś spotkałam się chyba z dziesiątkami osób, które prosiły mnie o pomoc, niestety obejrzałam filmy tylko połowie osób, po prostu mój czas nie pozwala mi na to, aby oglądnąć każdemu po 10 filmów, dlatego też oglądnęłam 20 osobom po 10 filmów, niektórym po 20-30 :).

No więc przejdźmy od razu do setna (od razu przepraszam, jeżeli będą błędy ortograficzne, jak już wspomniałam, notka na szybko...), jeżeli potrzebujecie pomocy - śmiało! Pytajcie się mnie, oczywiście filmy mogę obejrzeć nawet po feriach zimowych dla województwa Podkarpackiego, ale obejrzę na pewno!

Abym pomogła w zdobyciu kolejnego poziomu:

  • Przepraszam Was, ale na razie, nie wysyłajcie więcej zgłoszeń dot. pomocy, mam ponad 200 osób chętnych...
  • Jak już będziecie chcieli abym Wam pomogła, wysyłajcie mi wiadomość o treści POMOC na e-mail maabasz@gmail.com :). Jeżeli nie macie e-mail'a, to po prostu napiszcie mi na MSP, lecz na MSP rzadko kiedy sprawdzam wiadomości, tylko dlatego, iż mam ten, cały mini sklepik, a zamówień jest pełno :(.
  • Macie chęć Wy pomóc innym? - Wkrótce będę organizowała notkę, w której podpiszę osoby, które chciałyby pomóc tej i tej osobie.
  • Bardzo Was proszę także o pomoc dla mnie, jeszcze niedawno miałam na filmach po 20 oglądnięć, a teraz? - Szkoda gadać! Nawet 15 nie mogę dobić :(...
Myślę, że to tyle, co chciałam Wam przekazać.

0 komentarze:

Prześlij komentarz