niedziela, 13 stycznia 2013

Nie usuwaj się, zostań!

Jak już mówiłam w poprzedniej notce, czyli tej powitalnej:
- "Nie odchodźcie, ponieważ zaraz dodam nową notkę dot. dlaczego nie warto usuwać konta?"
Na MSP, zapewne każdy z nas ma czas, w którym jesteśmy załamani. Powody?

  • Nasi znajomi nie oglądają nam filmów.
  • Nie pomagają.
  • Jesteśmy "nielubiani".
  • Ktoś nas oszukał/nabrał na darmowego VIP'a i nie tylko.
  • Nie jesteśmy "sławni".
  • Nikt nie zaprasza nas do znajomych, lub nie akceptują naszych zaproszeń.
Oczywiście przyczyn jest znacznie więcej, ale ja dodałam jak na razie tyle :)
Nigdy, przenigdy i nigdy, nigdy, nigdy, nigdy, nigdy! :) Się nie usuwaj! Zobaczysz - gdy będziesz miał/ła znów chęć zagrać - pożałujesz swojej decyzji.
Ja akurat, wiele razy spotkałam się z takimi przyczynami, gdy miałam jeszcze 0-3+ lvl, inni zaczęli pomagać mi, gdy zdobyłam już 2-u cyfrowy poziom: 10. Moje filmy oglądały już po 15-20 osób, ale przecież nie chodzi o poziom! Każdy, każdemu powinien pomagać, dlatego też ja zamiast usuwać konta, postanowiłam zawalczyć.
I mi się udało.
Moja koleżanka z MSP, raz wysłała mi taką wiadomość:
Droga Kocham,! Ostatnio wielu użytkowników patrzyło na mój poziom, a wiesz, że nie doszłam jeszcze do tego co Ty, ponieważ mam dopiero 7 poziom ;(. Każdy (prawie) usunął mnie ze znajomych i już nie miałam żadnej pomocy od strony innych... Zostałaś mi tylko Ty. Rozmyślałam nad tą sytuacją i ustaliłam, że muszę skończyć z tą, odbierającą grą rozum! Usuwam się... Wiem, że popełniam błąd, bo zawsze mi mówiłaś, że trzeba walczyć... Ale ja po prostu nie potrafię! Proszę pisz jeszcze do mnie, ale na to inne konto :(. Byłaś najlepszą przyjaciółką, jaką kiedykolwiek poznałam na internecie! Do zobaczenia.
Zdenerwowałam się na nią, ale to już jej wybór, aktualnie nie utrzymuję z nią kontaktów, ponieważ już nigdy nie weszła na MSP...
A więc dlaczego nie warto się usuwać?
- Zawsze znajdzie się osoba, która Ci pomoże! Mi jak ukradli konto, pomogła akurat starrr_03, wraz z przystojniakkk_03 :)  Star wysłała mi wiele prezentów z listy życzeń i oglądnęła filmy, a przystojniakkk_03, dał przykład jak szybko wbić poziom.

Jeżeli macie takie problemy, proszę zgłoście się do mnie! Ja obejrzę Wam filmy i przy okazji coś powysyłam.

Pozdrawiam Kocham,
 
 
 
 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz