poniedziałek, 28 stycznia 2013

Cztery Pory Roku

Witajcie :).
Jak już wiecie (pisałam na MSP :D) 22 lutego są moje urodziny :), mama mi już wybrała prezenty, ale wśród nich jest ten jeden wyjątkowy, który zakupi mi po feriach zimowych dla woj. podkarpackiego, czyli po 24 lutym, bądź kilka dni przed 24 lutym.
Konkretnie co takiego dostanę (ta wyjątkowa rzecz :D) jak sam tytuł wskazuję... Cztery Pory Roku, ale jak? Dostanę Wiosnę, Lato, Jesień i Zimę? :D No może w pewnym sensie tak ;].
Ok przejdę od razu do setna, nie umiem wyrazić swoich emocji, więc ukażę to w zdjęciu :D:

♂ ;D CZTERY PORY ROKU DO THE SIMS 3 :D. Jejku... Ale się nakręciłam ;-D
Chciałam Wam opowiedzieć, jak to się stało, iż moja mama zaplanowała Cztery Pory Roku.
 Było to w Sobotę 26.01.13 r.
... a co byś chciała dostać?
- Och mamo, powiedziałaś, że ma być to niespodzianka!
- Ale córciu, wiesz, iż chcę spełnić Twoje każde marzenie! Mów :).
- Pamiętasz Cztery Pory Roku do The Sims 3?
- A pamiętam...
- To wiesz...
- No coś Ty? Nie myślałam, że chcesz to, pewnie, że Ci kupię! Ale wiesz, że wrócimy dopiero 20 lutego z ferii? Możemy pójść do media expert 22 - 24 lutego?
- No pewnie!
I tak oto zaczęła się "Simsowe" :D wyczekiwanie na dodatek, cieszę się niezmiernie, zwłaszcza, iż na MSP skończył mi się VIP, na nk/fb siedzieć mi się nie chcę bo nudno -,-, za to na ten sezon ustanawiam, że grać będę w simsy.
Tak się cieszę, że nie mogę ;(... Całymi godzinami oglądam sobie teraz Cztery Pory Roku na YouTube, lecz nie powinnam, bo tak się nakręcam, że już wytrzymać nie mogę.
Obiecuję, że jak już będę miała Cztery Pory Roku, zrobię filmik na YouTube, w którym pokażę meble jakie dochodzą w CPR/Czterech Porach Roku, a w następnych filmikach, jakie ubrania itd.
A teraz fotki, te moje ulubione:
Jest ich o wiele, wiele więcej, ale nie chcę mi się wszystkiego dodawać.
Trzymajcie kciuki, aby czas wyczekiwania dodatku - szybko zleciał.

0 komentarze:

Prześlij komentarz