wtorek, 19 marca 2013

Zmiany :)

Post tylko dot. nowego wyglądu bloga, więc będzie bardzo krótki.
Na chwilę obecną, muszę Was ucieszyć tym wyglądem bloga, ponieważ chciałabym ten wygląd trochę przetestować.
Pierwsze co chciałam Wam przekazać, to to, iż czat umieściłam na dole bloga, ponieważ inaczej psuje wygląd.
Druga rzecz - nagłówka w tym blogu nie zamierzam robić, ale może się skuszę na coś nowego :).
Bloga zmienię do dawnego stanu niedługo, więc niech Ci, którzy jeszcze nie łapią się w takich blogach nie płaczą :).
Piszcie opinie nowego bloga do mnie na MSP.
I jeszcze kilka podstawowych informacji:
Posty dalej będę umieszczała regularnie, wśród nich znajdzie się jeszcze wiele instrukcji.
Nie wiem czy dalej będę prowadziła Mini Sklepik ... za dużo roboty :(, ale jeszcze się zobaczy, zaległe produkty wyślę wszystkim do Soboty/23.03.2013r. jeżeli nie dostaniecie produktu, proszę się upominać, przy takiej ilości możliwa jest pomyłka z mojej strony, ale także możliwa i z waszej ponieważ jak już mówiłam - sprawdzam kto zostawiał komentarze przy filmach i ilość autografów, jeżeli ktoś przeoczył choćby jeden film, jeden autograf, to i tak niestety każdy musi postępować tak jak mówi cennik.
UWAGA!!! Na chwilę obecną - usunęłam mini sklepik, z tego powodu, że już chyba go nie będę prowadziła, ale zapisałam sobie kopię, więc się nie martwcie.
UWAGA!!! Tak wiem... Kolejna :) Ale ta informacja także jest bardzo potrzebna, od teraz wprowadziłam możliwość subskrypcji postów, wystarczy kliknąć Read More zjechać na dół i nad komentarzami będzie możliwość podania swojego e-mail'a/głosu do subskrypcji.
Myślę, że to tyle z mojej strony, mam nadzieję, że blog, którym zamierzam powitać wiosnę, Wam się podoba, chociaż długo to on tutaj nie zagości :).
Pozdrawiam.


0 komentarze:

Prześlij komentarz