środa, 6 marca 2013

Coś nowego :)

Witajcie, post piszę na BARDZO szybko, więc, nie będę sporo się rozpisywać i przejdę do rzeczy.
Od teraz, zaczynać będę ukazywać Wam fotki (z The Sims 3) inną rodzinką (1 osobową) :):

Od razu mówię:
NIE! Nie robię z niej "plastiku" tylko po prostu lubię patrzeć na tak śliczne simki <3.
Jutro jeszcze ją trochę pozmieniam :), ponieważ koleżanka ma jakieś fajne nowe ciuchy do The Sims 3 (do pobrania).
A jeszcze taka szybka informacja :):
Teraz będę posty dodawała rzadziej, z tej przyczyny, że mam sporo nauki, ale także chciałabym trochę wyjść z koleżankami na miasto, ponieważ jest już ciepło, a gdybym siedziała przy kompie, to praktycznie w ogóle nie miałabym czasu dla przyjemności... Dlatego też, na MSP (na chwilę obecną) wchodzić będę także bardzo rzadko, po prostu dlatego, że ta gra to jak już twierdzą (prawie wszyscy) moi znajomi, uwaga... STRATA CZASU! :D, także jestem z tymi osobami, które tak uważają, ponieważ to prawda.
Okej, ja idę, mam nadzieję, że moja nowa rodzinka w The Sims 3 Wam się spodoba.

0 komentarze:

Prześlij komentarz