sobota, 9 marca 2013

Studenckie Życie/The Sims 3!

Nie uwierzycie!
Mianowicie:
Niedługo będę kupować, znaczy się dostanę, Studenckie Życie do The Sims 3, ale to nie wszystko... Znacie już kolejne 2 dodatki po Studenckim Życiu...?
Miałam jeszcze nie zdradzać takich szczegółów, ale niewiele osób czyta mojego bloga, to pomyślałam, że mogą na tym skorzystać (Ci co grają w the sims 3).
Po Studenckim Życiu, kolejnym dodatkiem będzie..................... Island Paradise/Rajska Wyspa!
Dodatek wprowadza możliwość budowania m.in. łodzi, a także domków NA wodzie. To nie wszystko, można będzie także wyruszyć w nieznany rejs i odkrywać nowe wyspy (jeszcze nie wiadomo, czy będzie można patrzeć jak sim odkrywa te wyspy), wraz z dodatkiem dochodzi także (jak sama nazwa dodatku wskazuję) nowe miasteczko/wyspa, pełna pagórków i wody!
Więcej szczegółów dot. Island Paradise/Rajskiej wyspy Wam nie zdradzę, ponieważ wiele się natrudziłam zdobywając te info. a sama niewiele jeszcze wiem.
PO Island Paradise........................................... PODRÓŻE W CZASIE!
Ogólnie EA nie chciało mi zdradzić wielu informacji, bo sami jeszcze nic nie planują, szykują tylko Island Paradise, pisałam z angielskim Electronic Arts, na polskie jeszcze nie mam namiarów/e-mail'a ;(.
Podróże w czasie - dochodzi masa nowych epok, teraz zależy od nas jak wyglądać będzie nasza teraźniejszość, poprzez przejście w przeszłość/przyszłość i zmienieniu jej, a następnie wrócenie do teraźniejszości.
Podsumowując - Podróże w czasie, to coś podobnego jak w Karierze z tym Wehikułem czasu, tyle, że w Podróżach w czasie, będzie można wszystko nadzorować i samemu pozmieniać (jak na przykład, przejdziemy w przeszłość i szybciej wynajdziemy "piątkę", no wiecie przybijamy z kimś RĘKAMI :), oczywiście to mój przykład, wynajdować będzie można co innego), mnie dodatek wcale nie zadziwia, powtarza się historia z NZTŚ (nie kupowałam) teraz każdy żałuje, że kupił ten dodatek, ponieważ to już nie jest normalna rozgrywka, a podróże w czasie? To już całkiem przegięcie! Ale w sumie postawiłam się na ich miejscu i pomyślałam "Przecież już praktycznie nic nie można dodać w dodatkach...", ale EA za bardzo przeszło na fantastykę... Masakra ;].

No, ale nic! Cieszę się niezmiernie z Studenckiego Życia. Konkretnie kupuję chyba w Kwietniu/Maju, ewentualnie na Dzień Dziecka (dostanę), wolę chyba poczekać na Dzień Dziecka/1 czerwca, bo szkoda mi kasy, a jeszcze Cztery Pory Roku mi się nie znudziły, znając moją wyobraźnię znudzi mi się za 1 mies.
Na koniec jeszcze chciałam powiedzieć czy kupuję Rajską Wyspę i Podróże w czasie:
- Sama jeszcze nic nie wiem, czekam na zwiastuny, ale o wszystkim Wam powiem :).

Jeszcze dwie sprawy :)
1. Dla chętnych do kupienia PRZED PREMIERĄ Rajskiej Wyspy, znalazłam już ofertę na Origin:
http://store.origin.com/store/eaemea/pl_PL/pd/productID.268582900/sac.true Macie tam także kilka informacji dot. Rajskiej Wyspy.
2. Filmik (Rajska Wyspa) wersja demonstracyjna, już ukazana w POLSKIEJ wersji:
http://www.youtube.com/watch?v=EN6qqvKamQs

O dalszych etapach, będę Was informować.
Pozdrawiam :).

0 komentarze:

Prześlij komentarz