piątek, 24 maja 2013

5 TOP filmów

W dzisiejszej notce, postanowiłam opisać Wam 5 filmów, które mają najlepszą oglądalność.

1. "Justin Biebier zgubił się w TESCO" odc. 2 - Bellissia

Szczerze, to nie rozumiem tematu owego filmu. Uważam, iż został stworzony tylko po to, aby wzrosła ilość oglądalności filmów autorki :). Ale tę uwagę mogę ominąć. Ogólnie interpunkcja i ortografia jest poprawna, co dla mnie ma największe znaczenie. Jeżeli chodzi o sam film, to jak już mówiłam - nie rozumiem go. Jest wprawdzie do przewidzenia.
Uwagi:
- powinna znaleźć się muzyka, odpowiadająca danej scenie, a nie przez cały film jedna i ta sama,
- poprawiła bym realistyczność aktorów, chodzi mi tu głównie o tego "Justina Biebera", nie wygląda on choćby pod żadnym względem jak prawdziwy,

Za film daję 3/5, ponieważ niestety - nie podoba mi się, także nie rozumiem, dlaczego ma tak dużą oglądalność.

2. Tatuaż "6" HORROR - Swetaśna;*
Film mi się spodobał, jednak nie miałam czasu oglądnąć wszystkich części, mam nadzieję, że to nadrobię ;). Ogólnie akcja jest dość realistyczna, jednak coś nie sądzę, że ten chłopiec/mężczyzna w jaskrawo-zielonym ubraniu przeżyłby strzał, już nie wspomnę o tym "młocie" i "pile"... Ale film bardzo fajny :) Muzyka idealnie dobrana do każdej sceny.
Uwagi:
 także proszę o realistycznych aktorów, np. jakaś krew na twarzy, czy gesty (chodzi o radość, zdziwienie, wściekłość bądź smutek).

Za film daję 4/5, ponieważ jest znakomity, jeden z najlepszych horrorów jaki oglądałam, jednak następnym razem - proszę, abyś zapamiętała uwagi i to, że po takim czymś jak strzał z pistoletu człowiek najczęściej umiera :), mógłby on np. trafić po całej sytuacji do szpitala.

3. Dlaczego umarłaś - lola1501
Przepraszam autorkę, jednak ja tego filmu nie mogę oglądać! Literówka, interpunkcja, bezmyślne wypowiedzi (np. My idziemy, zostań z synem), przecież to jest oczywiste ;-;. Następna sprawa to te ciągłe buźki typu ":D" i ":)", jak można być szczęśliwym, gdy ktoś karze sprzątać dom? Oraz - częsty błąd, brak gestów tam gdzie są potrzebne.

Uwagi:
- muzyka nieodpowiednia do scen, w pierwszej scenie powinna być jakaś swobodna, a nie taneczna,
- nie stawiaj tyle odstępów między przecinkami, kropkami, wielokropkami, wykrzyknikami itd (np. uważasz , że jesteś super ?) okropnie to wkurzające,
- polecam oglądnąć film przed opublikowaniem go, było wiele literówek,
- dwukrotne myślenie nad wypowiedziami aktorów, niektóre są tak bezmyślne, że szkoda gadać.

Za film daję 2/5, ponieważ ja, jak wiecie - czepiam się wszystkiego, dla mnie film idealny musi mieć przede wszystkim poprawne wypowiedzi (czyli interpunkcja i ortografia) oraz jakiś sens...

4. Córka ducha HORROR - paulina72
Genialny film! Bardzo ciekawy. Do muzyki nie mam zastrzeżeń. Jednak zawsze coś muszę zobaczyć ;), mianowicie interpunkcja i literówka, oraz, powtarzam raz kolejny, te odstępy przed wykrzyknikami itd... Ale po za tym jest git xP.
Uwagi:
- za dużo odstępów między wykrzyknikami, kropkami, przecinkami itd...

Za film daję 4/5, ponieważ jest znakomity, jednak ten 1 punkt odejmuję za te odstępy.

5. Cool Babcia - -*julcia*-
Film także ciekawy, jednak mam nieco więcej uwag. Muzyka - nieodpowiednia do danych scen (np. w ostatniej scenie jest początkowa muzyka...), interpunkcja, literówka i, w niektórych miejscach ortografia... Po za tym jest spoko :).
Uwagi:
- ortografia, literówka i interpunkcja,
- muzyka.

Za film daję 4/5, ponieważ jest ciekawy, jednak uwagi wobec niego są...

W następnym TOP 5 ukażę Wam 5 najlepiej ocenianych przez Was look'ów.

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz