poniedziałek, 13 maja 2013

Zmiany na blogu

Witajcie!
Po długim czasie oczekiwania - na blogu zawitała kompletna nowość! Mianowicie... NAGŁÓWEK!
Zrobiłam go specjalnie dla Was, ponieważ niestety nie mogłam już wytrzymać ciągłych pytań na e-mailu, typu: "Kiedy będzie nagłówek?".
Wasze oczekiwania w końcu dobiegły końca, nie dodawałam nagłówka, ponieważ niestety, brak czasu i sprawy dość prywatne.
Mimo wszystko, myślę, że nagłówek jest prosty i ładny, nie lubię zbyt mocno świecących i zdobiących, dlatego zrobiłam bardzo skromny, a przyjemny dla oka :).
Jeżeli chodzi o to, jak dodaje się nagłówki do szablonu Print Design, to wszystko Wam opiszę wkrótce, może jeszcze dzisiaj, ale spodziewajcie się owej notki ;).
Następne zmiany na blogu, oczywiście z czasem dojdą, jestem w trakcie zmieniania koloru rozwijanego menu i tła bloga, ale no cóż - kod HTML jest dość trudny do "rozgryzienia", lecz mimo wszystko poradzę sobie, mam nadzieję, że wszystko Wam się spodoba, w końcu blog piszemy dla Was.

UWAGA!!!
Julka także wraca do prowadzenia bloga, bardzo się z tego powodu ucieszyłam, myślę, że Wy też.

Pozdrawiam! Spodziewajcie się WIELKICH zmian na blogu :).

0 komentarze:

Prześlij komentarz