niedziela, 5 maja 2013

Informacje

1. Zacznę od początku...
Przeglądając dziś e-maila, co drugi z nich to:

ALE JESTEŚ!!!!!!!!!!!!!!!! W OGÓLE NIE POMAGASZ NAM W TYM ROZWIJANYM MENU!
Tak? O proszę, to ja się męczę obróbką zdjęć i całym postem, a Wy (nie wszyscy) nawet nie raczycie bloga poczytać?
 W takim razie jeżeli sytuacje będą częstsze - blog będzie na zaproszenie.

Zastanawiałam się nad napisaniem tej notki, ale w końcu to MÓJ blog i mam prawo ustalać reguły, prawda? Pewnie teraz będziecie mi spamować e-maila, że jaka to ja jestem niesprawiedliwa i wgl.

2. Następna sprawa
Nie czytacie regulaminu sklepików. Wczoraj wieczorem sprawdzałam ilość obejrzanych mi filmów i autografów, tak się złożyło, że tylko 2 osoby były sprawiedliwe, przeczytały regulamin i swoje produkty dostały, a reszta?
Reszta, moi drodzy, przepraszam za określenie, ale jest chyba ślepa, skoro nie czyta cenniku i myśli, że wszystko dostanie "od tak" - za darmo. Po prostu ręce opadają.

3. Cały czas pytacie się co robię i w jakie gry gram gdy nie ma mnie na MSP.
Jak już stwierdziłam - do MSP wróciłam, ale jeszcze nie wchodzę zbyt często.
90% graczy sądzi, iż MSP to "SUPCIO - MUPCIO" gra.
10% graczy sądzi, iż MSP do dno i strefa no life'ów.
Ja oczywiście należę do tych 10% osób, bo nie lubię MSP, gram w to tylko wtedy, gdy ogarnia mnie okropna nuda.
Jeżeli chodzi o to w co gram... Hmm... Niestety nie powiem Wam w co, bo każdy ma swój gust, chodzi mi o to, że nie spodoba się Wam.

To będzie na tyle :)
Pozdrawiam.

0 komentarze:

Prześlij komentarz