środa, 22 maja 2013

Letnie MSP

Sama nazwa tytułu notki wskazuję, że będzie to notka o lecie :).
Na początek, pragnę Wam coś wyznać ;].
Mianowicie... Chodzi o bloga. Jestem w trakcie robienia nowego szablonu, wybrałam kolor pomarańczowy, jednak jeszcze cała kolorystyka może się zmienić!!!

Przechodzimy do tematu :)
W dzisiejszej notce, opiszę jak miło spędzić lato na MSP i nie tylko. W tej notce będzie m.in. jak się ubrać, filmy na lato, artbook'i itd...

Jak ubrać się na lato? (MSP)

Mimo, że od mody jest Julka, to myślę, że w takiej notce powinien zostać dodany fragment z letnią modą.
Ja ubrałam się tak:
Prosto i ładnie :)
Przede wszystkim, kierowałam się jasną kolorystyką, ponieważ jak wiecie, nadchodzą upały, dlatego też powinniśmy pomyśleć o czymś jaśniejszym.
Opis
Przewiewna bluzka doskonale nas "ochładza" ;). Uwielbiam takie ubrania, bardzo swobodnie się w nich czuję.
Krótkie spodenki równie doskonałe, jak i bluzka. Nie jest w nich gorąco i zimno.
Buty - baleriny, czy coś w tym stylu na MSP uwielbiane przeze mnie ;D. Lubię je nosić zarówno na MSP jak i realnie, są wygodne i modne :).
Okulary myślę, że ich nie trzeba opisywać, jednak mimo wszystko zrobię to. Chyba każdy wie, że słońce ogromnie razi, dlatego potrzebne są nam okulary przeciwsłoneczne :).
Włosy cudowne:*! Uwielbiam je, pasują praktycznie do wszystkiego.
Kolczyk jak widać, ucho jest odkryte, dlatego, aby dodać tu jeszcze większy efekt - nałóżmy kolczyk!

Filmy

Jak wiecie - ja filmy robiłam jeszcze w ubiegłym roku, w tym jakoś mi nie idzie ;(. Jednak dziś 22.05 spróbowałam swoich sił.
Mianowicie stworzyłam film, który zwie się Expected holidays na j. polski Oczekiwane wakacje
Film ma na celu przedstawić Wam dwojga rodzeństwa, którzy nadmiernie się kłócą, po prostu nie znają słowa przepraszam...

ArtBook'i

ArtBook ma na celu przedstawić naszą osobowość, kreatywność, nastrój, humor... Wykorzystajmy więc najlepsze elementy wakacyjne i stwórzmy swój własny unikatowy obrazek, który zapamięta wiele movie stars.

Mam tu na myśli bawienie się kolorami. Ja, rok temu stworzyłam ogromną tęczę z elementów, które dali nam twórcy gry. Wyglądało świetnie, jednak ktoś zgłosił mojego artbook'a, a on podległ usunięciu...

Myślę, że to tyle :)

Pozdrawiam.

0 komentarze:

Prześlij komentarz