wtorek, 21 maja 2013

Nadchodzące zmiany

Witajcie ;)
Ostatnio nie wyznałam Wam wszystkiego.
Pozwólcie, że zacznę od początku.
RZYGAM szablonem PrintDesign... Wszędzie go widzę, po prostu - znudził mi się, ogólnie nie idzie mi z nim edycja.
Postanowiłam, że ogólnie zmienię cały szablon bloga, jednak nie jest to łatwy czyn.
Nad nowym szablonem wciąż pracuję, jednak doszłam teraz w kodzie HTML do nagłówka i właśnie z nim jest ogromny problem... Nie mogę ustawić jego proporcji, rozszerzyć go czy cokolwiek! Kompletna masakra ;/.
Mimo, że na HTML znam się już wystarczająco dużo, to nadal tego nagłówka dostosować nie mogę... A blog naprawdę super, nie chciałabym marnować całej pracy włożonej w niego, jak już - dodam go bez nagłówka, jednak to już nie byłby taki mój wymarzony blog :(.
Mimo wszystko, nie przestaję pracować nad blogiem, ponieważ za dużo pracy w niego włożonej...

Ogółem myślę, że blog także Wam się spodoba, jeżeli w ogóle go dodam. Uwierzcie - zmienianie proporcji kompletnie obcemu mi HTML jest okropnie uciążliwe, zwłaszcza, że trudno nawet znaleźć fragment z nagłówkiem ;(

Trzymajcie kciuki!
Pozdrawiam

EDIT:
Jednak z nagłówkiem wszystko szło mi dobrze... Ale... Blogspot nie przesyła mi na bloga przezroczystych nagłówków ;(. Jeżeli ktoś mógłby, niech sprawdzi, czy u niego też nie można przesyłać przezroczystych nagłówków. Myślę, że to tymczasowy problem, ponieważ już wiele razy mi się to przydarzyło.

0 komentarze:

Prześlij komentarz