sobota, 25 maja 2013

5 TOP Look'ów

W tej części Top 5 zaprezentuję 5 look'ów, które Wy najlepiej oceniacie.

1 miejsce - ANNIIA, z look'iem zatytułowanym "Dziękuję Misiu♥za tego Loo;czka:*Kocham Cię♥♥♥:*"
Love it - 452(!)
Kupione - 2 raz/y

Opis...
Look jest dość ciekawy, w stylu rock'a? Tak czy inaczej podoba mi się. Błędem, który popełniła ANNIIA jest to, że dodała tutaj okulary. Przecież to rzecz jasna, że one tutaj nie pasują, zostawiłabym głowę odkrytą, bądź dodała jakąś jasną bandamkę.
Włosy bardzo mi się podobają :) ANNIIA wykryła tutaj także najczęstszy błąd, mianowicie... Każdy ten fragmencik-gumkę uważa za włosy i zazwyczaj kupuje je w jednakowym kolorze, może i są to włosy, ale jednak tak o wiele lepiej wyglądają.
Makijaż - zauważyłam, że ANNIIA zawsze zostaje przy jednym, właściwie ja także, tylko, że ja dlatego, iż nie mam tyle SC :), ale przyznam, że bardzo pasuję, tylko kolor skóry... Trochę jaśniejszy by lepiej zdał egzamin.
Bluzka i spodnie - bardzo dobrze dobrane, jednak ja dałabym tutaj krótszą bluzkę.
Buty - ich praktycznie nie widać... i dobrze! To nie o buty tutaj chodzi.

Look ANNII oceniam na 4/5, głównie 1 pkt. odejmuję za okulary i makijaż.

2 miejsce - Werxona2, z look'iem zatytułowanym "Ładnie :3 ♥"
Love it - 350
Kupione - 1 raz/y
Opis...
Szczerze, to ja już Was całkowicie nie rozumiem! Przecież ten look to istna porażka...
Buty - w ogóle nie współgrają z resztą, chodzi mi głównie o ich fatalnie dobrany kolor - czarny do tak jasnego look'a?!...
Sukienka - jedyne co mi się w tym podoba, kolorystyka, szary z takim innym odcieniem różu, jednak dodałabym do tego jakieś szare rajstopy.
Włosy - także istna masakra. Jest to przecież bardziej wizytowy look, a rozczochrane włosy tutaj nic nie zdziałają! Dałabym tutaj eleganckie, rozpuszczone włosy z kilkoma pasemkami.
Makijaż - i tu najgorsze! Nie rozumiem, dlaczego tak wiele użytkowników wybiera tak ciemny kolor ust, nie pasują one praktycznie do niczego innego, a to właśnie makijaż prezentuję całą stylizacje, oczy są śliczne.
Kolor skóry - lekko jaśniejszy pasował by idealnie, lecz ten też nie zawodzi.

Look Werxony2 oceniam na 2/5, po prostu nie podoba mi się! Same ubrania wyglądają znakomicie, jednak ja biorę także pod uwagę makijaż, włosy i dodatki.

3 miejsce - Carla_123, z look'iem zatytułowanym "Nefff ;33"
Love it - 314
Kupione - 20 raz/y
Opis...
Cudne połączenie! Widzę, że coraz więcej osób ubiera się różowo. :)
Włosy i dodatki - świetnie współgrają! Pasemka na włosach to świetny krok do udanej sytlizacji, dodatki także idealnie pasują.
Makijaż - usta z białym kolczykiem znakomicie wyglądają, już nie wspomnę o oczach, które prześwietnie się reprezentują!
Ubrania - sukienka równie znakomita. Jednak jeżeli chodzi o rajstopy - dałabym białe, ponieważ na pierwszy rzut oka, nie zauważyłam ich.
Buty - tak słodko wyglądają :). Po prostu nic dodać - nic ująć.

Look Carly_123 oceniam na 5/5, gratuluję poczucia stylu. To właśnie takie look'i zasługują na 1-sze miejsce!

4 miejsce - pidbull$$, z look'iem zatytułowanym "CO TO MA BYĆ"
Love it - 196
Kupione - 0 raz/y
Opis...
Właściwie nie ma co opisywać, zwyczajny królik wielkanocny, którego również posiadam :).
Jednak myślę, że kolor ciekawy, rzadko kiedy widzę movie stars, którzy wybierają ową kolorystykę, dlatego to podwyższa szanse MSP'owicza.

Look pidbulla$$ oceniam na 4/5, ponieważ nie ukazuję on nic ciekawego oprócz zwykłego królika. Jednak punkty daję za przyjemny kolor.

5 miejsce - anita hak, z look'iem zatytułowanym "98..."
Love it - 155
Kupione - 0 raz/y
Opis...
Bardzo kolorowo... Co jak wiecie lubię, jednak zbyt jaskrawo.
Włosy i dodatki - włosy są prześliczne! Tak rzadko je widzę... Przypominają mi początku MSP. Dlatego za włosy i dodatki daję, że tak powiem "piątkę" xD. Jednak czapka mi się nie podoba...
Makijaż - przecudny! Pasuję idealnie do reszty, szczególnie usta do włosów.
Ubrania - za jaskrawe... Jednak spódnica jest boska :). Kolor bluzki zmieniłabym na BARDZO (!) jasny fioletowy.
Buty - śliczne :) Bardzo tutaj pasują.

Look anity hak oceniam na 4/5, ponieważ jest trochę za jaskrawy. Po za tym bluzka i czapka ogółem tutaj nie pasują.

Moja opinia:
Uważam, że...
1. Miejsce Carla_123
2. Miejsce ANNIIA
3. Miejsce anita hak
4. Miejsce pidbull$$
5. Miejsce Werxona2

W następnym TOP 5 Art Book'i.

Pozdrawiam!

1 komentarze:

Według mnie ostatni look jest za bardzo przesłodzony. Te buty nie pasują do reszty. Masakra,

Prześlij komentarz