wtorek, 7 maja 2013

Pytania /part 2

Witajcie!
Pierwszy "part" pytań znajdował się oczywiście na moim asku - http://ask.fm/Chocolateey
Co prawda, nie odpowiadałam tam na wszystkie pytania, ponieważ były (niektóre) bardzo prywatne, a mi chodzi o pytania ogółem - z mojego życia, a nie moich bliskich, dlatego proszę - trzymajcie się tej reguły.

(Pytania brałam z ask'a, tylko te, które zadawaliście Wy, informowałam Was tam, że na parę pytań odpowiem na blogu)

1. Kto był Twoim PIERWSZYM chłopakiem? Proszę odpowiedz szczerze! Jeżeli go nie miałaś, to napisz w kim się zakochałaś.

No cóż ;) Ja aktualnie chłopaka nie mam, pfff... nigdy nie miałam, nie chodzi o to, że nie chcę, ale nie wierzę w dłuższe miłości, dlatego boję się podejmowania takiego kroku.

2. Jakiej słuchasz muzyki? Wiem, że już dużo razy tutaj o tym pisałaś, ale opowiedz, dlaczego akurat taki gatunek typu Dubstep i Rap?

Dlaczego? Sama do tej pory nie mam pojęcia, nigdy mnie do żadnego popu nie ciągnęło, zawsze słuchałam tego na siłę, dlatego postanowiłam to zostawić i posłuchać czegoś relaksującego (dubstep) oraz pocieszającego (rap), dla niektórych rap to tylko JP i HWDP - nieprawda moi drodzy. Dzięki tej muzyce wiele zrozumiałam, mimo to, że jestem jeszcze nastolatką, dubstep także daje mi niesamowite przesłanie, zasypiam przy tej muzyce, najczęściej przy Crystallize, bardzo mnie to odpręża - czuję się, że wiem o co tak naprawdę chodzi wykonawcom.

3. Powiedziałaś, że kochasz pływać, dlaczego? Dlaczego jest to Twoja pasja, hobby i zainteresowanie?

Kocham pływać, nic dodać nic ująć, po prostu tak już jest :). Gdy pierwszy raz zanurkowałam - czułam, że żyje, że na zawsze pozostanę na dnie. Uwielbiam jeździć na baseny, kiedyś myślałam, że basen to tylko opryskiwanie się wodą, ale po jakimś czasie, stało się to moim hobby, robię to zarówno w zimie, jak i w lecie. Po prostu - interesuję się tym i to lubię.

4. Cześć! Dłuuugo czytam Twojego aska, lubię Twoje mądre, jak i zarówno śmieszne odpowiedzi. Wspomniałaś, że masz 12 lat, ogromnie się zdziwiłam, pomyślałam, że jesteś dzieckiem, które tak naprawdę nic nie rozumie o prawdziwej muzyce, o życiu, ale Ty byłaś tak bardzo rzeczywista, mówiłaś to co myślisz, ja mam 15 lat, a nie rozumiem niczego, wiele uczę się od Ciebie, czytanie Twojego ask'a jest dla mnie zabawą. Opowiedz - skąd jesteś taka mądra?

Bardzo mi miło :). W prawdzie mówiąc, nie wiem czy jestem mądra, po prostu piszę to co myślę. A chyba wiek nie ma tu najmniejszego znaczenia? Człowiek może mieć 100 lat, a i tak nie rozumie czym jest świat, ja wiele uczę się od mojej rodziny, mimo to, że żyjemy zamożnie, to nie lubię się chwalić, jestem skromna, każdy mnie tak wychowywał. Życie dało mi w kość, gdy miałam 2 lata... Nie będę opowiadała szczegółów, ponieważ jest to prywatna sprawa, ale przez 10 lat nie pogodziłam się z tym faktem, że tej osoby już nie ma... Czytałam w internecie, jak wiele osób jest takich jak ja, wystarczy, iż zdarzy się jedna sytuacja, a już zmieni ich to na całe życie. Moja starsza siostra, także mnie wiele uczy, mówi mi, że nie warto przejmować się tym co było i będzie, lecz myśleć o tym co jest teraz! Myśląc o wszystkim, zaczynam rozumieć co tak ogólnie nas otacza.
Nie będę się rozpisywać, bo inne pytania czekają, ale dziękuję ;).

5. Gdzie robisz zakupy?! Proszę, powiedz! Ostatnio jak dodawałaś to zdjęcie z krótkimi spodenkami i podkoszulką, to tak bardzo mi się spodobało! Też takie chcę! :)

H&M, zazwyczaj tam robię zakupy.

6. Jesteś wegetarianką?!!!!!!

Skąd takie pomysły? Jejku... NIGDY nie mówiłam, ani na blogu, ani na asku, ani gdzie indziej, że jestem wegetarianką :/.

7. Woda gazowana vs. niegazowana/średnio gazowana.

Jem zdrowo i piję zdrowo, różnie to bywa, ale częściej piję niegazowaną.

8. Jesteś lewo-ręczna?

Tak -,-. Odkryłeś/łaś Amerykę. Z 927401275239057 razy o tym na asku mówiłam.

9. Dlaczego nie masz idola? KAŻDY MA IDOLA!

Nie każdy! Czasami gadacie takie głupstwa, że ręce opadają. Zapytaj się swoich rodziców, czy mają idola. Ja nie mam.

10. Ładnie Ci z tą grzywką na bok, Jowito. Pamiętam, jak miałaś prostą, chyba w zerówce ;).

Dziękuję, Mateuszu xD. Co taki spięty? Mów jak zawsze - nie wstydź się. Aha, no i właśnie :) bym zapomniała, daj mi znać, kiedy do kina idziemy ;P.

11. Dodaj swoje PRAWDZIWE zdjęcie na profilowe na aska! PROOOSIMY!

Dlaczego piszesz za kogoś? Jak już, to Ty proś, a nie za innych ;-;. Po za tym - nie dodam, może kiedyś, na razie wolę pozostać anonimowa (w pewnym sensie).

12. Widełko dla mnie O.O.

Żadnych widełek, karteczek i zdjęć nie robię! Możecie się w końcu z tym faktem pogodzić? Co? Mam ci sufit nagrać -,-.

13. Dlaczego nie masz hejtera?!!!!!!!!! MOGĘ BYĆ TWOIM HEJTEREM?

Nie! Wolę mieć święty spokój. Już wystarczy mi jedna sytuacja, której nie chcę powtarzać, po za tym, hejterów od razu blokuję.

14. Lubię Cię <3333

Jeszcze gdybym wiedziała - kim jesteś.

I to będzie na tyle, tzn. pytań jest znacznie więcej (140), ale nie chcę mi się wszystkiego kopiować i odpowiadać, za dużo roboty i za mało czasu.

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz