poniedziałek, 6 maja 2013

"Darmowy VIP" - prawda, czy kłamstwo?

Witajcie!
Niestety, ale znów nadeszła szkoła... Miałam dzisiaj 2 sprawdziany, dlatego wczoraj byłam tak późno ;).
Dzisiaj szybko odrobiłam zadane lekcje i weszłam na komputer. Po jakiś 10 minutach sprawdzając e-maila natknęłam się na taki (poprawiałam interpunkcję i ortografie):

Cześć! Dużo o Tobie słyszałam, koleżanka poradziła mi Ciebie, ponieważ.... Niestety okradli mi konto. Od 3 miesięcy gram na MovieStarPlanet, gra mi się bardzo podoba! Długo pracowałam na swój poziom (7 lvl), kupiłam VIP'a (na tydzień) i miałam na tym wszystkich swoich znajomych. Mogłabyś mi coś doradzić, konto nie jest usunięte, rzeczy dalej na nim są, tylko 3 części garderoby mi zniknęły, pewnie ten ktoś ukradł. Sytuacja zaszła w czasie weekendu majowego (3 maj). Proszę, abyś mi pomogła! Pozdrawiam.
Bardzo mi miło, iż polecacie mnie innym. Dlatego dziękuję, że wierzycie w to, iż dam Wam pomoc od siebie.

Jak należy postępować w czasie, gdy nasze konto zostanie nam odebrane.

Nie oszukujmy się, podając bądź zmieniając swoje dane na czyjąś korzyść, to po prostu ZERO myślenia. Sama 2 razy dałam się namówić na takie coś, ale później zmądrzałam.

Co mnie pociesza? To, że konto nie zostało usunięte i rzeczy na nim wciąż widnieją, aby doszło do tylko tego - trzeba mieć OGROMNEGO farta.

Jeżeli chodzi o to, jak należy postępować w owej sytuacji:
  1. Zawiadomcie o tej sytuacji moderatorów, administratorów gry.
  2. Jeżeli już zmieniliśmy e-mail na czyiś, szybko to odwróćmy! Wejdźmy jeszcze raz na e-maila tej osoby i zmieńmy e-mail na swój.
  3. Gdy zmieniłeś/łaś hasło na kogoś innego - zmień je ponownie, lecz tym razem NA SWOJE!

Konto zostało usunięte przez osobę, która okradła mi konto.

Ja właśnie jakiś rok temu znalazłam się w takiej sytuacji. Do tej pory konta nie odzyskałam, po prostu moderacja mnie kompletnie olała, nie wierzyli mi w ani jedno słowo. Wtedy właśnie przestałam grać w MSP.
Konta skradzionego niestety nie da się odzyskać, nie wiem czy pamiętacie, ale dawna uluniunia, a teraźniejsza AnanaseQ została skradziona z swojego konta i usunęli jej to konto. Jednak jej udało się je odzyskać, pod warunkiem, iż zmieni nick i tak właśnie powstała nazwa AnanaseQ.

Wszelkie pytania składajcie na e-mail maabasz@gmail.com
Pozdrawiam!

1 komentarze:

Mhmm Ja 1 dałam sie wkręcić

Prześlij komentarz