piątek, 24 maja 2013

Informacje dot. filmów

Przepraszam, że ostatnio taki nadmiar tych info. jednak muszę wszystko z Wami uzgodnić.

Zapewne pamiętacie mój coroczny film Świąteczny? Zwie się Last Christmas, w 2012 zrobiłam 33 odcinki o Świętach!
Ostatni odcinek zrobiłam w Wigilię.
Last Christmas cieszy się (bynajmniej dla mnie) sporą oglądalnością, przynajmniej w tych pierwszych odcinkach.
Ostatnio pytaliście się, czy będę kontynuowała Last Christmas.
Owszem, będę. Jednak podzielę je na sezony tj. 1-szy sezon rozpoczął się w 2012 w Święta Bożego Narodzenia, 2-gi sezon odbędzie się w 2013 (premiera w listopadzie) itd...
Cieszę się, że dopominacie się o filmy, jednak w tym roku Last Christmas będzie nieco inaczej wyglądać, ponieważ mam inne plany, jednak myślę, że aktorów zostawię tych co byli w 1-szym sezonie.

Jeżeli chodzi o inne filmy - praktycznie ich nie oglądacie, ledwo co 11 oglądnięć jest ;/. W takim razie "pożyczane za oddane", tym którzy oglądają mi filmy, to ja im także będę oglądała, reszta niech na nic nie liczy.

Pozdrawiam ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz