sobota, 25 maja 2013

Zbyt mało czasu :)

Przepraszam, że ostatnio dodaję mniejszą ilość notek...

Ale mam kilka przyczyn.
1. Pomagam edytować bloga - http://maly-zakatek-msp.blogspot.com/
2. Spotkania z koleżankami
3. Nauka
4. Ładna pogoda

Można byłoby wymieniać i wymieniać, ale to 4 najważniejsze.

Myślę, że w czerwcu notek będzie coraz więcej.

Pozdrawiam!

EDIT!!!
Kochani!
Serdecznie Was przepraszam, jednak mam bardzo dużo nauki. Nie mam czasu na bloga, nikt z autorów oprócz 1 osoby, nie kontaktuję się ze mną, tak samo nie mam odpowiedzi dot. prowadzenia bloga od chętnych osób... Jest to dla mnie ogromnie uciążliwe.

Mam nadzieję, że bloga będziecie odwiedzać, mimo, że ja mogę wrócić dopiero we wrześniu. Dla mnie jest to bardzo przykra sytuacja, ale u mnie w szkole nauka, jak i sprawdziany trwają do 10-15 czerwca, właściwie przez te 10-15 dni jest najwięcej nauki, niżeli w całym roku szkolnym, ale jakoś sobie radzę.

Mówiłam, że w czerwcu notek będzie coraz to więcej, jednak myliłam się, wraz z rodziną przygotowujemy się do wakacyjnego wyjazdu, który będzie w lipcu itd.

Dobrze, myślę, że to tyle z mojej strony. Ja niestety mogę napisać jeszcze tylko 1 notkę pożegnalną na najbliższe 2-3 miesiące, oczywiście tylko wtedy jak Julka nic nie napiszę.

Do zobaczenia!

2 komentarze:

mam pytanie jak wy robicie te przyciski nad nagłówkiem bo są bardzo fajne

Chodzi Ci o Twittera, Facebook'a, Google itd? Jeżeli tak, to niestety nie wiem jak dodaję się je samemu, musiałbyś/łabyś poszperać w kodzie HTML, a jeżeli chcesz już takie, to możesz sobie wgrać na bloga bezpośrednio szablon PrintDesign, wtedy będą one już dodane do szablonu automatycznie :).

Prześlij komentarz